O, by the way, megaschattig.... bij mijn stiefzoon hadden ze gisteren op de zondagsschool alle kids gevraagd wat ze belangrijk vonden om voor te bidden, voor henzelf persoonlijk dan Had ie gevraagd of ze wilden bidden dat ik een keer een stapeltaart van 7 ga maken aahhhhhhhh....! (Nou kan ik daar natuurlijk niet meer onderuit, hahaha)
Jaaaaaaaaaaaaa ik heb nog een opdracht. Voor volgend weekend. Een vierkante 25x25cm. Naturel biscuit, gevuld met roombotercreme en aardbeivlaaivulling. En het is voor de verjaardag van 2 kindjes. De ene helft moet plop en de andere helft mega mindy... Daar ga ik nog ff over brainstormen! maar wel een leuke opdracht!
die is toch leuk babsie @kitty: gefeliciteerd! hier draait m'n kennie voor m'n laatste biscuitje van vandaag.
Ik heb een tijd terug via marktplaats een oude keukenmachine van philips gescoord voor 15 euro, nadat de kenwood foodprocessor die ik had gekocht, al heel snel kaduuk ging... Is een machine met een normale beslagkom erop, zeg maar, en hij doet het geweldig! Beter dan die foodprocessor!
haai meiden hier de foto van de vaderdagtaart (op bestelling van mijn schoonvader) Bekijk bijlage 78782
hahahaha nee dat kan ik me voorstellen! Ik mixte laatst met de hand ipv in de standaard.. mijn taartjes werden hoger... maar zie me grote hoeveelheden niet met de hand doen.. zucht.. ben ik al jarig?
Hoi!! Bapse en Zuurtje leuke taarten! Die tieten wil ik ook nog een keer maken Binnekort weer bakken, voor de verjaardag van mijn kliene meis, ze wordt alweer 1! Dat wordt een Hello Kitty stijl party! Een Abraham taart en een sweet 21 voor een jongen Heb er nu alweer zin in Fijne dag meiden
Meiden hoe komen jullie aan die opdrachtjes? Ik zou graag wat vaker taarten maken ook om wat meer te oefenen, maar om nou elke keer een taart voor ons zelf of mn ouders te maken...(wij zijn allen niet zo dol op mp omdat het zo zoet is) Ik vind het wel heel erg leuk om te doen, heb nu 1 opdracht staan voor een vriendin haar dochter maar verder eigenlijk niet.
beetje reclame maken op hyves advertentie op marktplaats gratis weg geven aan vrienden en familie ik zelf heb kleine bakvormen gekocht en op me hyes een berichtje geplaatst wie er een lekker taartje wilde ? let maar op wat een reactie's je krijgt