Ik zou het dan niet doen die korting geven!! Mensen beseffen, zoals al eerder gezegd is, vaak niet wat het allemaal voor moeite kost..dus zou je prijs lekker zo laten!
Ik zou gewoon bij je prijs blijven, het is zeker niet duur. En daar gaat echt heel veel werk in zitten. Dus ik had het ook niet gedaan, want je krijgt er spijt van !
Nee hoor meis... niet doen... Ik begrijp dat 150 euro veel geld lijkt voor 120 cc als je een leek bent op taartengebied.. Maar het is het waard.. Enne.. nu speel ik even advocaat van de duivel.. maar geloof me, de meeste bruidsparen hebben echt wel goed geld te besteden op hun bruiloft.... dusse... ik zou ze eerder verhogen de prijzen
Hihi.. nou deze bruid niet hoor Maar daarom bak ik ook gewoon lekker zelf ( maar idd de meesten wel )
Ja, soms niet nee Aphrodite... maar de meeste bruidsparen kijken niet of een paar honderd euro meer of minder... Ik zeg het ook bij wijze van spreken hoor.... ik weet wel dat het niet altijd zo is en wil ook niemand "kwetsen" ofzo
Snapte ik ook wel hoor Maar ik heb vaak ook moeite met meer vragen.. maar uiteindelijk heb ik wel geleerd dat je dat gewoon wel moet doen. Ik heb net een bruidstaart gemaakt voor een vriendin voor 40 man en ik ga nu toch 125 euro vragen.. ik heb zeker 175 euro uitgegeven aan de spullen die ik nodig had.. maarja die heb ik dan wel weer even.
ik zou het ook niet doen! 1.25 is al goedkoop! waarom zou je er dan meer af doen! en als ze zeggen dan ga ik wel naar een ander komen ze van de koude kermis thuiis want ze krijgen het toch nergens goedkoper!
DAt is te goedkoop ik vraag voor een versierde cc al 1,75 per stuk dus zal zkr zkr wel terugkomen als ze de prijzen ergens anders ziet. Succ6 nog met de cc's.
vandaag hoop ik mijn eerste marsepijn te ontvangen vraagje: op de cursus gebruikte ze maizena tegen het plakken op het kleed, kun je ook gewoon bloem gebruiken?
niet je prijs verlagen hoor! als je niets anders in huis hebt zou ik poedersuiker gebruiken om uit te rollen, of maizena inderdaad. Zo he, ben al vanaf 6 uur op. Taarten vullen (ondertussen dochterlief voeden, aankleden, wegbrengen), afsmeren en heb nu 2 van de 5 taarten bekleed. Vanmiddag werken, vanavond versieren en morgenochtend wegbrengen...
zo hier waarscheinlijk een taart vrij weekend (die heb ik maar even ingepland.) moet zeggen na 5 wekkenden bakken ben ik echt even toe aan een weekendje rust
@Mamakitty: Weet dat je je prijzen al niet meer gaat verlagen maar wou toch nog met het argument komen dat als ze voor 120 man bruidstaart had gevraagd, ook geen korting had gevraagd. En omdat het nu cc's zijn wel. Hallo allemaal! Hier lekker bezig geweest vandaag. M'n bumbataart is bijna af, had er echt geen zin in (vind bumba niet zo leuk) maar ben nu met roze en zachte kleurtjes bezig dus wordt toch nog wel leuk. M'n moeder is ook komen helpen voor de boerderijtaartjes (opdracht via haar) en het resultaat is 2 varkens (door mama), 1 koe (ook mama) en 2 schapen (van mij). Morgen nog een paar kippen en dan kan ik de rest decoreren. Eerst morgenochtend 2 blije dozen ophalen, gordijntje voor Tygo en een nieuwe stofzuiger halen. Fijne avond allemaal!