@Nathalie, ja idd...vind het nogal raar dat ze korting vraagt hoor... En ze krijgt het echt niet! Leuk zeg een boerderijtaart! Ik vind bumba wel leuk hihi @Amfy, oh lekker zeg! Nou ik denk ik ook, want ik heb niets meer gehoord van die hello kitty voor dit weekend...heb gezegd dat ik het vandaag hooguit wil weten, dus mooi niet. Als ze morgen komt kan ze de boom in. Ik heb zelf ook nog afspraken staan waar ik heen moet, dus tis goed. Heb vandaag wel een klein (16cm) taartje gebakken en gevuld met mokka botercreme en tobleronevulling. Staat nu in de koelkast. Bekleden doe ik morgen wel. Is voor onszelf met vaderdag.
en mijn vrije weekend is alweer naar de haaien krijg net de vraag om ik voor een meisje hier uit de buurt een taart wil maken omdat ze geslaagd is
haha nou ik neem niets meer aan. Volgend weekend voordat we weggaan snel een taartje plop/mega mindy en dan ist goed. Die week erop moet ik sowieso aan de slag. Dochterlief jarig: 2 taarten voor dr verjaardag, 1 taart voor dr kinderfeestje, cc's voor trakteren op school....
hihi ik neem ook even niets meer aan mijn bruidstaart is klaar. Morgenochtend wegbrengen, daar opstapelen en de laatste afwerkingen (randjes)! Maak dan dus ook maar een foto maar ik vind hem erg mooi geworden al zeg ik het zelf!
Hier druk met voor onszelf en familie bakken even: ben morgen jarig, dus een klein taartje voor bij de jongeren met wie ik morgen afspraken heb, en een taartje voor morgenmiddag als mijn ouders er zijn. En ga een zwanger-voetbaltaartje maken als oppeppertje voor m'n zusje en zwager: zus zit sinds deze week thuis omdat ze met 33 weken harde buiken en weeen had en mag niks meer doen. Mijn ouders gaan morgen wat boeken en dvd's van hier naar ze brengen als ze teruggaan, en heb bedacht dat een taartje ook wel leuk is, en aangezien m'n zwager gek is van voetbal en we midden in het WK zitten... Alleen nog ff uitzoeken hoe dat precies moet met zo'n voetbal
Hoihoi, volgens mij zit je met je prijs echt al laag hoor!! Ze mag blij zijn dat je zo 'weinig' vraagt volgens mij! Denk niet dat ze snel iemand zal vinden die het voor minder gaat doen.... Tafel van 18: de cupcakes maken wij in 2 maten: mini's 1,25/ grote 2,50 de cupcakes zijn gedecoreerd met een laagje glazuur, randje spikkels en eetbare( ouwel) bloemen in iedere gewenste kleur. Voor extra "kringels", tekstje of marsepeinen detail komt er 0,50 per cakeje bij andere site: Cupcakes De cupcakes versieren we met glazuur, ganache, marsepein, fondant of botercrème en figuurtjes naar keuze. Smaken cupcakes: vanille citroen amandel speculaas chocolade kaneel met stukjes nootjes Het is altijd mogelijk om een vrijblijvend - voorbeeldje te maken van de cupcakes. De cupcakes blijven zeker een week lekker. Prijs: Vanaf 2,75 euro/stuk, minimum afname 12 stuks nou, lijkt me bij jou een koopje, maar ben wel benieuwd naar wat anderen vinden hoor!
Welkom nieuwe mensen hier!! Aaliyah, in welk topic (en pagina?) had je de taart voor Jason gezet? ben wel ff benieuwd! @ mamakitty, irritant he als mensen dan niks meer laten horen! Ik heb het laatst gehad, en dan was t iemand van het forum hier... hadden echt al heel wat over en weer gemaild, alles was definitief en opeens zegt ze af.... ik heb gevraagd naar de reden (mailtje en pb) maar ze reageert niet meer terwijl ze op t forum wel schrijft.... dat vind ik wel lastig! heb net een taart bekleed met rode mp, komen witte stippen op en dan een 'Blond' figuurtje! En weer lekker wat bestellingen staan komende tijd! Doeidoei!
haai meiden toch weer eventjes geleden dat ik er ben geweest heb ondertussen nog mooie taarten gezien vanavond ook nog een taart gebakken om te bedanken zal dadelijk foto zetten
ik heb deze gemaakt! was een opdracht voor een meisje die vandaag hoorde of ze geslaagd was! ouders wilden er geen tekst op omdat ze niet zeker wisten of ze ging slagen! ( is ze uiteindelijk wel!) maar de opdracht was een paard met bloemen! geef gerust je mening!
@Sas, ja das niet leuk he... Maar in dit geval vind ik het even niet zo erg, want ik wilde ff rustig aan doen deze week... @Zuurtje, leuk!
Hoi meiden Leuk die paardentaart! Hier weer 2 bestellingen. voor 1 juli een taartje met het "niet-roken" logo voor iemand die gestopt is met roken en voor zondag voor vaderdag een klein taartje! Gaat goed! Ben bezig met een website waar ik de taarten op kan zetten.
@Franceska: leuk taartje! Alleen de poten (of moet ik benen zeggen van iemand ) kloppen niet helemaal... Hoe de achterpoot onder het lijf uitkomt, zeg maar, dat is nogal een gekke hoek, terwijl je zou denken dat de buik gewoon rond voor die poot hangt. Snap je wat ik bedoel? Mijn voetballetje is af, nu de boobs nog (ga ik eerst apart bekleden, zodat zuslief straks alles los van elkaar in de vriezer kan gooien als ze wil ) en dan de oranje jurk eromheen. Zal ik er een foto van naar Budweiser sturen?
@ fran , leuk taartje meid mag je idd trots op zijn ! @ rianne , gaaf zeg die opdrachten ! leuk hoor ook een site ....werkt toch wel wat makkelijker vind ik zelf @ rozemarijke, ja zou ik altijd doen een foto opsturen hahaha lol ~~~~ heb eergister een opdracht binnen gekregen voor2x 15 personen en 1 mepper ....maar nou is ze weer zooo langzaam met antwoorden op mijn mail , ga vanavond denk ik toch maar mailen dat ik een voorschot vraag want dit roept wel een beetje nare herinneringen op ! Zo jammer dat het zo moet he maar moet mezelf wel een beetje indekken .