De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@Rianne & Curly: leuke taartjes

@tinten: ik heb heel veel verschillende kleuren dus ook heel veel verschillende tinten. En als de kleur niet precies klopt weer wat meer blank erbij of een andere tint enz...

@pluizen: dat blijf je houden. Zelfs als je witte marsepein/fondant hebt en alles goed schoonmaakt, afdroogt met witte theedoek en witte kleren aanhebt ;) blijven er pluisjes komen.

nou hier mijn taart voor dit weekend! Nu even helemaal niks meer.
    Is ook wel eens lekker.

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, mooie taart weer.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Maia: mooi taartje! Erg lief!

@eigen site: wij hebben een eigen domein (en dus site) al, en dat kost maar 2-3 euro per maand...

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ eigen site ,
    Mijn site kost 20 euro per jaar ! vind ik niet erg duur eingelijk.
    Je kunt idd met een gratis site beginnen ( persoonlijk vind ik die reclame's er op erg irritant) en als je een prof site wil weet ik nog wel een adresje voor €50,00 ! :D

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ natasja zat ik ook al aan te denken idd...maar denk niet dat dat nu nog kan

@maia mooie taart weer!!!

@site ja die gratissites daar zijn de reclames idd rete irritant haha maarja je moet ergens beginnen toch;):)

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  7. So dat is heel goedkoop. Mag ik meer info van je via pb? :D

8. Maia mooie taart weer! echt lief!

9. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Ik heb dan wel geen blanda schaaltjes maar ik doe na het invetten met boter ook wat bloem erin, gewoon erin doen en dan rond kloppen tot de binnenkant helemaal bedekt is. Als het klaar is kiept het er bij mij zo uit. Misschien kun je dat eens proberen?

10. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @rianne: Ik vind de taart wel heel mooi geworden hoor!! ik denk toch dat je zelf vaak kritischer bent dan een ander!!
    Ik gebruik de bakspray van dokter oetker! nooit geen problemen! biscuit laat altijd los!

@natasja: maak je dan allemaal verschillende maten biscuits om in de vriezer te doen? of doe je dat voor opdrachten die je al ver van te voren weet?
    En ik hoorde ook al super verhalen over de zeelandis marsepein! die ga ik straks als deze op is ook kopen!!

@Aaliyah: of crisco gebruiken! word de mp soepel van

@maia: mooie taart!!

@website: ik wil er straks ook 1 gaan maken!! begin ook gewoon met een gratis site of 1tje die niet te veel geld kost!!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik gebruik hier altijd de bakspray van de DLTwebshop, die van Oetker beviel mij niet geweldig... (ook niet in combi met bloem stuiven). Maar met die van de webshop, valt het er altijd zo uit.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat is crisco?

Ik heb ook altijd bakspray van dr oetker, maar hij bevalt mij ook niet echt meer. Eerst wel maar bij de taarten niet ik krijg ze er niet goed uit.

13. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @aaliyah: crisco is vet waar je je handen mee in kan vetten tijdens het marsepijn kneden en kleuren. Het maakt de marsepein soepler maar kan geen kwaad. Ik vind het beter als peodersuiker!

dit is de link van de leukstetaarten
    De Leukste Taarten Shop
    als je op het product klikt volgt er een uitleg.

@bakspray: ik heb er tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh dat ken ik niet ik heb wel petalbase en nog zo iets in die richting maar dat kan ik zeker niet gebruiken?

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    deze heb ik ook, nog nooit problemen mee gehad.

16. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie dames.

@blanda: ik smeer altijd gewoon in met gesmolten roomboter, werkt ook prima.

@Aliyaah: petal base shortening (van dltshop) is vergelijkbaar aan crisco.

@website: ik geloof dat ik iets van 60 euro in het jaar betaal. heb een joomla site dus kan het allemaal makkelijk zelf bijhouden.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik denk dat ik gewoon misschien niet goed spray nu of niet genoeg:) want ik had eerder nooit problemen bij mn cake enzo.

@maia oke nou ik ga zo weer wat maken gewoon voor mijzelf, om te oefenen Morgen komt een vriendin langs die houdt van mptaarten dus mag zij hem mee naar huis nemen hahah (we zijn hier zwaar aan de lijn)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik doe het nog gewoon 'ouderwets' met boter... gaat altijd goed.

Maia, leuk taartje weer!!!

19. Ik gebruik altijd de bakspray van dr. oekter geen problemen mee gehad ooit. Gebruik ook altijd crisco is niet zo makkelijk te vinden in de winkels maar ik kan nu niet meer zonder.

Ga strax maar een proberen te kijken hoe ver ik kom met info over een gratis site. :)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jaah mijn taartensite is online!! Wie wil spieken pb me gerust:D

Deel Deze Pagina