Ik reken voor taart tegenwoordig gewoon echt in aantal personen. Ik ga een klant ook niet vragen hoe zo'n grote taart ze willen, ik vraag voor hoeveel personen de taart moet zijn. Ze zijn dan trouwens vaak nog wel verbaasd dat de taart vrij klein is, maar nadien nooit klachten gehad 't Is ook machtig spul... Maar ik zit dus, afhankelijk van vulling, decoratie, enz, ergens tussen de 1,50 en 2,00 p.p. Voor cc's minimaal 1,25 en dan ben je goedkoop, zoals we laatst al concludeerden bij Mamakitty
ik had gedacht om voor de 35 pers taart mepper en 24 cc's 90 euro te vragen voor de taart 1,75 per persoon dan de mepper 2,50 en voor de 24 cc's 1,25 per stuk. en voor de 2 lagen met de mepper en de 15 cc's 55 euro 20 pers 1,75 p p mepper 2,50 en 15 cc van 1,25
hahaha je haalt me de woorden uit de mond ! Ik heb mijn site ook aangepast , en reken nu ook per persoon uit is veel makkelijker en overzichtelijker vind ik . En voor het stapelen reken ik ook extra trouwens.
Sorry maar een mepper voor 2,50 is echt te goedkoop. Dat ben je dus kwijt aan ingredienten en stroom. echt min 7,50 en dan is het nog goedkoop.
ja maar waarom zou je het goedkoper weggeven? je steekt er ook tijd in! ik zou dan in ieder geval 5 euro voor de mepper vragen! Ik vind het ook moeilijk om een prijs te maken! ben dan gauw bang dat ze het te duur vinden en toch iets anders nemn of verder gaan zoeken!
ik wil het betaalbaar houden daarbij haal ik heel veel spullen bij een zaak in duitsland waar het een stuk goedkoper is als hier bij ons
Ik vind 2,50 voor een mepper ook weinig hoor mamakitty zou je mij jouw site nog eens willen pben had hem al eens gehad maar kan hem niet meer vinden... Mijn site is nu weer online, hij is een stuk leuker nu vind ik. Heb ook een opdracht voor een collega haar schoonouders zijn a.s zondag 38 jaar getrouwd wil ze een taartje voor
sites, hier nopg lang niet aan de orde, maar ben erg nieuwsgierig naar die van jullie. Wil graag alle sites via een pb ontvangen als het mag.
ik ook wel!! heb zelf wel op hyves een pagina. maar nog geen echte website! wil eerst meer taarten maken zodat ik er ook een goed aantal op kan zetten!! dus dames met een site! stuur me maar een pb! ( als je dat wilt natuurlijk hihihih)