Dames ik heb een vraagje, Ben niet zolang bezig met taarten echter merk ik dat ik mijzelf niet meer zo goed vind als ik voorheen dacht. Dit komt doordat ik laatst een taart maarkte voor iemand de oranje taart die ik had gepost. Toen ik hiervoor voor feedback vroeg...ging die mevrouw ook los. * ze gaf aan dat ik de marsepein te dik had gerold * ze vond de vulling te weinig, had 2 lagen gedaan * ze vond het meer een spons gebeuren. Hierdoor twijfel ik vaak aan mijzelf. Mijn familieleden zeggen dat ik niet moet doen omdat er altijd wel een ontevreden klant bij zit,echter weet ik nu niet of de mensen waarvan ik feedback heb gevraagd ook daadwerkelijk eerlijk zijn geweest, of niks hebben gezegd om mij te kwetsen en niet meer zullen terugkeren. Hoe gaan jullie hiermee om? Dit was de eerste klant die de taart slecht vond,voor de rest alleen maar goede reactie's...maar nu twijfel ik. Hoe weet je of de taart echt lekker is?
weet je nooit wat iemand wil. als iemand hele hoge verwachtingen een taart krijg die niet naar wens is in hun ogen dan zullen ze het melden. tis iets wat je niet kan voorkomen. ja het is balen maar wat doe je er aan? maar hoe dik was de marsepein? en hoeveel vulling had je?
Ik vind de taart zelf perfect! De vulling was mokka heb de botercrememix (van DLT) gebruikt wat op de pak stond. de taart was 20 cm. en heb de hele vulling bijna in de twee lagen verwerkt. Van de marsepein weet ik niet precies meer.
de boter creme mix van dlt weet ik zo niet hoeveel het is. ik doe op 1 taart 26 cm 600 gram vulling. en ik gebruik max 500 gram marsepein en weetje als jij tevreden bent is het goed. jammer dan als mevrouw hem niet lekker vind dan had ze hem zel f moeten maken
Hee Meiden... Ben er weer... hebben even een heel druk weekend gehad en moest even 10 pagina's bijlezen Maar mooie taarten heb ik voorbij zien komen.. @ prijzen; Ik doe nu 1.5 per persoon voor een taart. Voor een gedecoreerde cc 1.25 euro en als ie gedecoreerd en gevuld is 1.50 euro @ site; hier ook een betaalde webwinkel met een domein erbij.. tik in google maar mevrouw baktaart Ik spreek jullie snel weer....
Josianne, leuk!! Meiden die gereageerd hebben op mijn site via pb: thanx!! Ik ben nu plop aan het puzzelen voor mijn plop/mega mindy taart voor vrijdag en hij wordt leuk!!
hoi dames ik vroeg me gister tijdens het boodschappen doen ineens af of je in Nl ook in de winkel van die (marsepein e.d.) bloemetjes en figuurtjes kan kopen en zo ja in welke? of is dat alleen via internet?
bij de supermarkt is het heel erg beberkt je hebt wel wat winkels door het land heen. waar je heen kan gaan (hier hebben we bijvoorbeeld een koren molen met winkel waar ze ook als dit soort dingen verkopen)
@josianne mooie taart hoor! Ja commentaar ben ik ook wel bang voor maar aan de andere kant, het is best moeilijk en niet elke taart kan perfect zijn toch... @mamak ik ga zo even je site googlelen @guppekop ik weet het niet eigenlijk nooit naar gekeken...
joepie ik heb mijn eerste betalende opdracht binnen een taart voor 20 personen en een mepper met als thema princess en roze tinten
meiden vraagje he , als je een mal/molds bestel van bijv de mini zoo ofzo zit er dan een beschrijving bij hoe zo iets werkt ? hoe maak je bijv een zebra , zwart wit gestreept ?? echt mars./fondant om en om vullen offfff..... geen id
Leuk zuurtje!! @mamakitty ben benieuwd naar de resultaten! Pfff ik heb voor zondag mn eerste betaalde opdracht,klant heeft zelfs al betaald! (maarja is een collega) maar vindt het wel spannend hoor nu moet het voor mijn gevoel wel echt goed gaan..
ik heb nu 2 betaalde opdrachten gehad en beiden waren super enthousiast! gaan het ook zeker doorvertellen!! das goed he!! Ik heb er ook al weer wat staan! ben er echt zo blij mee! vind het geweldig om taarten te maken! en nu kan ik dat voor een ander doen! want ja om ze nu allemaal zelf op te eten hjihihihi @romair": goede vraag ! daar liep ik ook al mee rond!! Hopelijk weet iemand hier het antwoord!!
@ fran ( blijf ik maar zeggen oke ? ) heb al wel bij een beschrijving gelezen dat je ze eenmaal uit de mal goed kunt beschilderen maar goed daar moet je volgens mij ook weer andere vloeistof voor hebben geloof niet dat de kleurstof die wij gebruiken daar echt geschikt voor is . heb net een aardige bestelling gedaan voor de opdrachten voor volgende week .....heb ook meteen food writers besteld lijkt me erg makkelijk om ogen mee te maken en kleine friemel dingetjes enzo .