tuurlijk mag je fran zeggen! pfff die lange naam ook!! hier thuis is het ook gewoon fran! Oke ja dat klinkt wel logisch met dat schilderen! Waar bestel jij al je spullen?
ik heb nu bij taartendecoratie.nl besteld maar dat was eingelijk omdat hun de enige waren die alles op voorraad hadden wat ik moest hebben . Anders bestel ik bij sonja van dit forum of gewoon op deleukstetaarten.nl . Maar ik bestel niet heel veel omdat ik hier 2 winkeltjes redelijk dicht in de buurt heb en het dus liever zo koop .
Dankjewel Amfy ! Had de foto's ook hier nog geplaats was enorm trots! Maar volgende x moet zei hem zelf idd maken hahaha
jeetje meiden! de bestellingen stromen hier binnen!! niet normaal!! ben er helemaal hyper van!! Ook een hele grote voor een groot feest dat mensen geven omdat ze 25 jaar getrouwd zijn! gaat dus om veel personen! enige probleem is dat ik dan op vakantie ben!! maar wil hem wel graag doen! dan kan ik haar toch zeggen dat de taart in te vriezen is en dan de instructies erbij geven voor het ontdooien van de taarten? of vinden jullie dat te riskant?
Persoonlijk zou ik het niet doen... Je bent nog niet zo heel lang bezig toch? Stel dat het niet goed gaat omdat zij het verkeerd doen dan is het jouw naam die wordt genoemd... tis wel een risico
ik zou het echt niet doen. als dit hier het geval zou zijn stuur ik ze door naar een anders in de regio (in mijn geval romaira)
Weet niet hoe lang je al bezig bent, maar ik zou het niet doen. Ik zou zelf nu ook nog niet zo een opdracht aannemen, ik wil eerst gewoon wat kleine opdrachten om wat meer te oefenen en dan zien we wel weer
en denk dat ik het er niet helemaal goed heb neergezet. Het gaat niet om stapel taarten ofzo! Maar ik ga de 8ste op vakantie en het feest is de 10de Als ik em dan de 7de maak dan hoeft het toch helemaal de vriezer niet in? dus ik zal het nog even met haar over hebben en anders doe ik het gewoon niet
Hij hoeft dan idd niet in de vriezer. Als ik een taart in de vriezer zet meld ik dit altijd om zo geen misverstanden te hebben.
Als je hem de 7e maakt , vind IK hem niet vers meer de 10e .....laat staan dat ze de 11e nog een stukje willen nemen Daar gaat je naam meid ! nee ik zou hem ook overdragen denk ik .....snap dat je hem graag zelf wilt doen maar er komen wel meer van dit soort opdrachten joh !
mooie taarten weer. @francesk: ik zou ook overdragen. hier even taartloos en vind het best wel heerlijk!!1
lijkt me super om opdrachten te krijgen als je zoiets kan maken! Helaas is dat niks voor mij omdat we varen Misschien over paar weken voor mn zus dr verjaardag+diploma MBRT
@francesk: ik zou hem ook overdragen. Ik heb de laatste tijd ook wat opdrachten over moeten dragen, vond ik heel moeilijk om te doen.. het waren ook echt leuke opdrachten. Maarja geen tijd..
Goedemiddag dames! @Franceska: Ik zou hem ook aan iemand ander toevertrouwen. Mijn taarten bak ik de ene dag, vul en bekleed ik de volgende dag en gaan dan 's avonds of de dag daarna weg. Langer dan dat zou ik het niet aandurven. Het zou inderdaad zonde zijn van jou "goede naam" als de taart niet goed meer is. Hier vanochtend de zandkasteeltaart meegenomen voor school. Iedereen vond hem super en toen ik Tygo net ging halen, zeiden ze dat ie ook nog heel erg lekker was! De aanwezige mama's zeiden al, nou daar zullen wel een hoop bestellingen uitkomen.... Ben benieuwd! Maar voorlopig effe niet meer, eerst maar eens bevallen. Moet alleen voor zaterdag nog bert en ernie.
ik weet dat jullie gelijk hebben en dat ik hem moet overdragen! vind het alleen zo moeilijk en jammer hihihi nou ja! is inderdaad niet slim als het misgaat!
meiden een vraagje. wat voorn marsepein gebruiken jullie? ik gebruik die uit duitsland maar die kan ik niet op halen en ik moet voor dinsdag hebben. nu lees je zoveel verschillende verhalen. en wat is nou beter 1 op3 of 1 op 4? en welk merk? ik ga denk ik 5/10 kilo bestellen.