De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    even showen
    gemaakt als cadeautje voor een vrouwtje die over 11 dagen een keizersnede krijgt. Ik ken haar omdat ze bij de eerste tegen over mij lag in het ziekenhuis , we hebben altijd via hyves contact gehouden :D en nu dus bijna haar 2e kindje :D

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    En cupcakes voor juffendag die dochterlief gaat geven aan de juffen....
    (beide juffen hebben eigen cc's haha mooi in cellofaan verpakt met strikje.)
    Ik had er 24 gemaakt. Zo hebben we er vanaaf lekker 4 om op te eten nog en de anderen gaan mee het weekend naar limburg! :D

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Gaaf is ie romaira!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @romaira hij is erg mooi!!

@mamakitty heel schattig die cc's

Ik moet zo nog even het kapsel maken voor mn taartopdracht voor zondag, dan kan ik hem morgen bekleden ze komt hem dan zaterdag op halen. Pfff en dat met deze hitte...

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    het viel mij echt mee bakken in een warme keuken , fondant hield zich goed en de taart heb ik steeds terug in de koelkast gezet en dat ging wonderbaarlijk goed !

pfff heb weer een mega opdracht binnen gekregen maar ben bang dat ik hem moet afzeggen heb het die dagen al zooo druk .....ga het nu ff bekijken in de agenda hahaha

6. Maia

Maia Niet meer actief

leuk romaira!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij wonen in een flat en het is hier sowieso al achterlijk warm (lees zeker 30 graden) dus laat staan als ik in de keuken (waar nu de zon op staat) moet gaan bakken hahaha.

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Leuk die zwangere buik !

Net weer even een bestelling gedaan. Donderdag mijn 3e opdracht-taartje ! Hoop dat het niet zo warm is dan !
    Had voor die dag nog iemand die een taart wilde, maar dat ga ik niet redden. Jammer hoor :)

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ow wat leuk Rianne! Ik heb voor zondag, voor 1 juli en voor okt 2 opdrachten.:)

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Leuk is dat he ! Ik ook nog een voor 16 juli. En 13 juli een maken voor mijn jarige vriend en 26 juli ben ik zelf jarig. Wil misschien mijn eerste stapel gaan maken :D

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh wat leuk zeg!! Leuk een stapel maken, dat durf ik nog niet aan hahaha.
    Ik wil voor mijn beste vriend miss een geslaagd taartje maken hij en zn broertje geven een feestje 4 juli. Broertje is geslaagd voor havo en hij heeft zn opleiding afgerond.

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    dames graag jullie advies ( al denk ik het antwoord al wel te weten ;) )

heb een aanvraag voor 60 personen , deal is helemaal rond alleen mevr wil geen aanbetaling doen ! heb haar duidelijk uitgelegd waarom ik het moet vragen maar des ondanks blijft ze volhouden dat zei een slechte ervaring heeft met aanbetalen .
    Wel wil je haar naam nummer adres geven en bijv iets zwart op wit zetten en beiden tekenen maar niet aanbetalen . Heb hier een gek idee bij ze hoeft natuurlijk niet haar echte gegeven te geven dus kan ik nog niets als ze niet komt halen ......

zouden jullie het doen ???

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb het al gezegd op hyves ;)

maar geen aanbetaling is geen taart

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mee eens zeker niet voor zoveel personen...
    Alleen voor vrienden doe ik niet aan aanbetaling:)

15. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ik ben daar wat minder strikt in maar dat zal ook mijn (nog) naiifieteit ( of hoe je dat typt) zijn!
    Ik zal daardoor vast nog wel eens op mijn bek gaan want ben te goed van vertrouwen. Vind het nog heel moeilijk om het zo "zakelijk" af te handelen.
    Want dan spookt er door men hoofd opdracht voor 60 personen die misschien ook nog wel een gelegenheid hebben voor een taart.....

Maar ja ik ben een mietje hihihi

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

kan best zijn maar als hij niet word op gehaald heb jij heel erg veel tijd en geld (de producten moet je ook kopen) weg gegooid want je kan hem niet zomaar even verkopen.

bij romaira hebbenze laatst al een kleinere taart niet opgehaald. en dat is al zuur laat staan dat het een stapel van 60 personen is.

17. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

en daarom zeg ik ook dat ik er vast nog wel eens mee op men bek ga.......

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zo meiden, Timmy en Bumba zitten geduldig te wachten op hun taartjes. Vanavond met de timmy taart aan de slag en de andere vullen en afsmeren en dan morgen de bumba afmaken!
    Erg leuk weer deze opdrachten.

19. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    leuk natasja ben benieuwd hoe ze zijn geworden!

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik bedoel het ook niet slecht ;))

ik was ook zo hoor maar toen er bij maika een taart niet werd op gehaald ben ik toch wel oplettender geworden

Deel Deze Pagina