De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Leuk zuurtje!!

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Meiden hier is het ineens mega druk...

Heb vandaag gewoon 2 bestellingen op 1 dag binnen gekregen.. totaal 3 taarten as weekend en 1 taart volgend weekend... *zucht*

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha ken het!
    Suc6!

4. Maia

Maia Niet meer actief

@zuurtje: erg mooi voor een eerste barbie! Heb er nog nooit eentje gemaakt (hoeft ook niet persé ;)) maar deze vind ik erg mooi.

nou hier is mijn bestelling binnengekomen :D helemaal blij! Kan ik aan de slag morgen :) :)

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik mag ook aan de gang met een barbietaart, al moet het dan een zeemeermin (ariël) op een rots worden........voor zondag...

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mamakitty ik ben benieuwd

ik moet beetje oefenen op barbie want die zit mee in mijn opdracht

mijn man moest vandaag foto's mee hebben naar zijn werk, kan zijn dat er daar ook wel eens bestellingen van komen

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zou ik best leuk vinden mochten er hier wat bestellingen binnenkomen

misschien eens aan natasja vragen om me op d lijst te zetten
    er zijn misschien ook wel belgjes hier die interesse hebben (ik woon in België

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    gewoon vragen, en zet n advertentie op de Belgische marktplaats of zo? Of in de supermarkt? En als je vlakbij de grens met Nederland woont kun je t ook hier op marktplaats proberen toch?

@ meiden die vaker bestellingen doen, hebben jullie ook van die pieken dat de bestellingen binnenkomen en dan opeens weer rustig? Heb voor na juli nog niets staan!!

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Sas, nee het blijft hier doorlopen. In aug staat ook al

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zo de cupcakes zijn klaar voor morgen...dochterlief kan lekker trakteren voor haar verjaardag.
    Cupcakes: naturel met pure hagelslag erdoor. De cc's met lolly's zijn voor de kindjes en de cc's zonder zijn voor de juffen en meesters.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier komt het wel een beetje bij vlagen. Heb nu 3 aanvragen lopen voor tweede helft juli, en begin augustus ook al eentje :)

Hier nog even het taartje waarmee mijn man maandag getrakteerd heeft op z'n werk. Was errug in de smaak gevallen en er werd al geroepen: Volgend jaar beurs.... (IT-beurs, waar ze elk jaar staan en waar ze misschien dan wel taart willen hebben staan op de stand.... Nou, kom maar op hoor, mogen er visitekaartjes bij? :D).

Maar goed, hij was gevuld met lemoncurd-botercreme:

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    en allemaal bij elkaar (er mist er 1 haah die pastte er niet meer op, maar die zet ik er morgen wel bij)

13. raspberry

Nog even ter toelichting :)
    Bedrijf heet Solviteers, en de e-tjes heb ik ondersteboven gedraaid om dienst te doen als a :)
    De circeltjes staan in het logo, dus vandaar...

14. raspberry

@Mamakitty: leuk!

Heb trouwens weer een boel mooie taartjes voorbij zien komen.
    @Zuurtje: mooie barbie geworden voor je eerste! Is idd wel ff oefenen he? Ik vond het een hele klus! (Maar errug leuk: wat mij betreft: hoe moeilijker, hoe leuker :D)

Heb hier voor tweede helft juli een Hello Kitty staan ws, (bijna vast). Klant heeft hele specifieke wensen, krijg de foto's toegemaild, dus leuke uitdaging om die helemaal naar wens te gaan maken! Ben gek op Hello Kitty (vandaag weer een jurkje en tuniekje voor Thirza gekocht met Kitty...), dus nu al zin in :) Zal Thirza tegen die tijd maar wat uit de buurt houden, want die begint spontaan te knuffelen met alles waar Kitty op staat :D
    (Laatst wilde ik haar eerst een shirtje aantrekken onder een Kitty-jurkje, en toen begon ze te huilen, omdat ze dacht dat ze het jurkje niet aankreeg.... aaaaahhhhh, hoe schattig!!! :D)

15. Maia

Maia Niet meer actief

leuke taarten dames!

bij mij loopt het ook redelijk door, maar heb nu even een pauze (na volgende week) ingelast.

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Rozemarijke, had jouw taart al gezien hihi maar ik vind m leuk.
    Hoe heb je die rondjes gemaakt?

Hier ook gek van hello kitty hoor! Dochterlief en ik beide! Zo schattig! En erg leuk om te maken idd op een taart! Heb er al 3 gedaan.

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    leuke tarten en cc's! (vraagje, mogen ze lolly''s bij je dochter op school?)

ik heb in juli taartvrij ivm vakantie, maar voor daarna dus niks. Missch,. doe ik iets fout....; )

Doeidoei!

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Sas, ik heb geen idee, maar ik doe het gewoon! En als het niet mag dan moeten de kids ze maar mee naar huis nemen......

Ik heb nog zat staan......

19. raspberry

Die rondjes gedaan met twee uitstekers: eerst rondjes uitgestoken en daaruit dus weer rondjes uitgestoken, een maatje kleiner :)

20. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hallo dames,

Sorry dat ik zo jullie topic kom binnenvallen, maar aan alle mooie taarten te zien kan ik hier wel om advies vragen..

Ik wil graag voor de verjaardag van mijn zoontje (duurt nog wel even hoor) een nijntje taart maken (met fondant, hou niet van marsepein). Wat zijn de dingen die ik echt niet kan missen om een taart te maken en zijn er nog dingen in het bijzonder waar ik aan moet denken?

is het trouwens verstandig om eerst een proeftaart te bakken of zal het wel in een keer goed gaan?

En voor een eerste verjaardag, bakken jullie dan een klein taartje erbij voor de jarige of krijgt die gewoon een stukje van de normale taart (ivm suiker etc)?

Deel Deze Pagina