@mamakitty: Thanks, daar kom ik idd al een heel eind mee. Ik zie daar ook onder de benodigdheden een tafelzeiltje om op uit te rollen, gebruiken jullie daar gewoon zeil voor of is dat speciaal zeil?
Ik heb bij de blokker een zeil gehaald. Je kunt ook bij de ikea een bureauonderlegger halen, die schijnt ook fijn te zijn.
Ik zou eerst een proeftaartje maken als ik een foto van mijn eerste echte taart zou laten zien zou je dood lachen De 2e was pas normaal en ook echt eetbaar
ik zou ook zeker eerst even een keer proberen, het is toch lastig voor een eerste keer! Of een workshop ergens gaan doen
Net mijn opdrachtje gemaakt. Ben helemaal niet tevreden met de afwerking Ik krijg de laatste tijd de onderste rand niet meer mooi. Ik eindig met allemaal plooien! Wie heeft tips??
Nee had geen andere marsepein en ik had de taart eerst in de koelkast tot de botercreme wat steviger was. Ik kreeg echt allemaal plooien die ik niet meer mooi weg kon drukken en waardoor het ging scheuren. Misschien volgende keer idd wat dikkere marsepein gebruiken. Thnx.
Meiden ... heb jullie hulp nodig.. Heb een klant die niet helemaal duidelijk is ook en ook niet duidelijker gaat worden ben ik bang. Hij wil graag een taart met als thema gezin met 2 kinderen. Na een (wederom) een mail kreeg ik deze uitleg: De taart is voor de moeder van onze kinderen (mijn vriendin), ze wordt 33 jaar. De kinderen zijn 1,5 en 3,5 jaar. Daar kun je een puzzelplaat van maken. *zucht wat moet ik hier nou mee...* Het zijn 2 taarten van 20 cm rond en 26 cm vierkant.. HELP!
Ik zou ff vragen hoe de kids eruit zien: blond, bruin, lang haar, kort, steil of krul... Dat je daar dan plaatjes van maakt, twee kinderkoppies op de taart ofzo? Wel een lastige zeg... die man heeft echt niet door hoe alles werkt!
Jeetje dat is een moeilijke klant. Vandaag heb ik mooi drie taarten afgeleverd aan bij kleine zusje van 9 jr oud Zij wilde haar crecheleidsters verassen met een taartje. Hierbij taart 1. 15 cm,vulling vanillecreme en ananascreme
Bekijk bijlage 82638 En de zijkant. Niet de mooiste taarten die ik kon maken, maar wel gemaakt in 4 uurtjes.
nou meiden heb zelf wat bedacht.. heb onderstaand plaatje gepuzzeld *foto komt morgen* met een extra nijntje erbij... een gezin van 4... ik d8.. de kindjes zijn 1.5 en 3,5.. die vinden nijn vast leuk.. Hijs alleen nog niet perfect gelukt..