@Nijntjefamilie: ene koppie van het kindje is niet helemaal strak, die zou ik over doen. Verder even kijken of oogjes en mondje strak op de goeie plek zitten, want ze kijken nu wel erg sip Maar verder erg leuk!
rozemarijke heeft de volgende dingen bemachtigd -structuurmatjes -schelpenmold -boek dus de volgende dingen zijn er nog: -mold engelen -sierranduitsteker -sierranduitsteker
Hè, Nu lees ik dat Rozemarijke ineens dingen heeft gekocht bij je.. Ik was even bij de pc weg omdat ik mijn zoontje uit bed moest halen maar nu ben ik er weer en ik wil graag alles hebben van de foto's die je me gestuurd hebt.. Persoonlijk vind ik dat ik wel eerder was.. mijn berichtje was net na mamakitty....
@ mik... heb je pb ontvangen en nog 1 teruggestuurd.. Ik ga nu alleen voetbal kijken dus reageer effe niet Dan weet je dat.. (Voordat het straks allemaal weer aan mijn neus voorbij gaat...)
helaas dames alles is verkocht. hahahaha als ik nog eens wat kwijt wil hihihihihi. hier vandaag geboiortecupcakes gegeven. ze waren er heleemaal blij mee. kus
@enya : tuurlijk mag dat! pfff heb vandaag 2 taarten gemaakt .... VRESELIJK!!! alles smelt waar je bij staat! gelukkig is de taart voor eigen gebruik want het is niet om aan te zien!!! baal er zo van! ben echt een perfectionist en kan mega balen van iets wat niet lukt! @mamakitty Als je em dan morgen ontdooit doe je dat dan in een taartdoos?? of kun je em dan gewoon in de koelkast ontdooien ?
@ francescake... jij ook al... hier hetzelfde.. ik werd gek.. heb zelfs op het punt gestaan mijn klant af te bellen.. uiteindelijk zijn ze wel goed gelukt (met hier en daar een extra decoratie ) Maar wat een drama zeg... En het erge is dat ik er vandaag nog 1 moet... *zucht* ***klaagmodus uit***
ik mag er dit weekend nog 4 ik heb er zooo geen zin is. tis echt tewarm. de taart van gister was echt drama alles smelt weg dus vullen koelkast af smeren koelkast enz enz. gewoon echt niet leuk!
oh ja het is vreselijk nu een taart te maken! koelkast in koelkast uit en marsepein zweet zich ook het apezuur! ben blij dat het voor onszelf was hoef er dit weekend geen 1 meer gelukkig! alleen voor dinsdag nog! maar die doe ik maandag