Ik ben ook al weer begonnen. gelukkig is het een stuk koeler in huis.. inmiddels maar 24,5 graad tegenover 28 gister middag. Ik ga zo vullen en afsmeren en dan gaat alles de koelkast in, vanavond ga ik bekleden en decoreren.. dan is het nog koeler denk en zet ik de airco in de keuken.. moet lukken.
Helaas kan ik het niet vanavond doen want dan wordt hij opgehaald.. Meiden even een vraagje, ik heb dus die hellokitty opdracht, maar ik wil graag die zwarte randen erom heen ook proberen hoe doen jullie dit en is het erg moeilijk?
dat word vaak gedaan met een suger gun of klei pistool ....das gewoon het makkelijkste. Ik zelf heb het kleipistool van pipoo's en ben er super blij mee ! tis echt te warm he om te bakken .....hier staat nu een kapsel in de over voor de laatste stapel van de hele reeks !! zal blij zijn als alles klaar is , deze laatste is voor dezelfde man als die dadelijk word op gehaald ....alleen hij wilde de andere morgen ophalen omdat ie geen plaats had in zijn auto dus vraag me af wat voor 1 hij rijd hahahaha ben ik nou panisch of is het echt ....vandaag tussen 10 en 11 zouden de 2 vierkanten + mepper opgehaald worden ! kan hier zo slecht tegen he tis nu 10:47 hier pfff Denk dat het komt omdat ik zelf zo stipt ben met afspraken dat ik hier zo slecht tegen kan . ( ze heeft wel aanbetaald iig )
@romaira oh daar heb ik ook een hekel aan als mensen niet op tijd zijn.. Hmm zo een pistool heb ik niet, zonder wordt het zeker niet mooi? Hier staan er nu 2 in de oven, 1 tje ga ik morgen voor een vriend doen en zijn broertje gewoon voor de fun en beetje reclame maken voor mezelf hihihi
Tsja romeira, gelukkig heb je je aanbetaling.. Hier komen ze vanmiddag om 14.00 uur maar geloof me.. volgende bestellingen ga ik dat anders doen.. Ik doe tussen 10.00 en 11.00. Kunnen ze dan niet? Jammer dan.. Nu ben ik verplicht thuis te blijven (meestal gaan we op zaterdag naar mijn schoonouders) Ik ga gewoon een regel aanhouden. ophalen tussen 10.00 en 11.00 uur of eventueel 's avonds tussen 19.00 en 20.00 uur... Of ben ik nu te streng?
nee mamak echt niet ! die klant van vanmiddag wilde ik ook tussen 10 en 11 hebben vandaag , zegt ie ja maar das me echt te vroeg af in het weekend hoor :O later dacht ik ....ja maar tussen 12 en 13 uur is mij te laat af want ik zit hier nu ook maar een beetje te wachten op hem ! due je hebt gelijk hoor ! hoe kan je er dan voor zorgen dat mensen de voorwaarde lezen op je site ? ik krijg zulke vreemde vragen als ik wild deze taart en geen andere ( terwel ik niet na maak ) of ze willen 2 smaken vulling in een taart ( er staat dat 1 laag naar keuze is de andere is standaars slagroom) daaruit blijkt gewoon dat de site niet goed gelezen is , zo jammer want zo blijf ik in een mail aan het zeuren lijkt het wel .
ik heb een webshop een daarbij moeten ze de voorwaarden aanklikken... dus dat ze hem gelezen hebben.. Hebben zij het dan niet gelezen.. pech voor hun.. zij zijn ermee akkoord gegaan..
ja maar mensen lezen gewoon niet. bij mij staat ook dat ik NOOIT dezelfde taart maak maar dan krijg ik toch vragen. tja, helaas, doe ik niet, wil hem wel in andere stijl maken maar niet hetzelfde. En ik laat taarten ook altijd voor 12:00 ophalen. En ik vraag trouwens ook altijd gegevens van de persoon die hem komt ophalen, dan kan ik altijd even bellen Verder zag ik weer mooie taarten langskomen. Ik ga dit weekend ook weer aan de slag met een heleboel vlinders voor m'n bruidstaart vrijdag.
sjonge t zit me niet echt mee zeg , man komt de taart ophalen zoals afgesproken ....een hello kitty voor 25 personen , dus 26cm + 22 cm + mepper gestapeld zegt ie hmmm vind hem wel klein hoor :O!!! moet er vanmiddag nog 1 maken voor hem die haalt ie morgen vroeg op maar wat moet ik daar nou mee ? gewoon maken naar afspraak of mailen of ie wat anders wil ??
meiden even een vraagje kan ik een gewoon rietje op maat afknippen voor in een stapeltaart te steken of moet ik echt van die speciale stokjes bestellen
Nou meiden...mijn eerste bestelling is opgehaald.. was niet echt de eerste bestelling maar wel de eerste van een vreemde... * vond het mega spannend* Man liet weinig blijken van emotie.. blijf ofzo.. Het ging hier om het gezin met de 2 kinderen waar ik nijntje voor had verzonnen.. Komt die man binnen en is het een neger.. *tsja, dat weet ik ook niet van te voren*.. voelde me zo lullig met mijn witte nijntjes.. Ben iig blij dat ik geen kinderkopjes heb gemaakt in "witte" huidskleur.. dat zou extra lullig zijn.. Hoe gaan jullie om met reacties van mensen? Hieronder nog even de foto's
Ach nijntje is toch niet perse alleen voor blanken ik zou me daar niet aan storen denk ik, maar dat komt omdat ik zelf een kleurtje heb. Je ziet gewoon meer blanke poppetjes enz dat is gewoon 'normaler' kijk maar naar kinderboekjes enzo. Niet te druk om maken