Ik woon in Oosterhout nb hihihi Heb 2 dagen gewerkt en we zijn gelijk 15 pagina's verder. Ik kan niet op alles reageren hoor. Dus ik val er af en toe maar in.
Tja, en ik dacht dat er behalve de prijs dus geen verschil in levering zat! Kwam ik later achter dat ze niet in het weekedn leverde! Had dus liever die ene euro meer betaald maarja. Weet ik dat weer voor de volgende keer!
Jep, vlak voor het weekend aan bestellen ku je idd beter laten bezorgen door TNT. O, trouwens, ik vind het echt helemaal stoer, maar ik sta op dit moment gewoon op een gedeelde 4e plaats in de themataartenverkiezing (Waarschijnlijk ook dankzij jullie stemmen? )
ik woon bij de grens in didam. ( tussen arnhem en doetinchem) @ romaira.denk toch dat ik maar een goedkope ga halen is denk ik net zo goed voor wat ik nu doe. @ rozemarijke echt super stoer!!! doe je goed op de 4de plaats
@Rozemarijke, ik heb niet gestemd nog, waar en hoe kan ik dat doen? (Blond!) Wil wel op de jouwe stemmen, die is ZO mooi! Ik woon In Nieuwendijk, BOETS dat is niet ver van jou af, mijn vriend werkt in oosterhout
Nou, dan vind ik het helemaal stoer dat ik zo hoog sta Je kunt bij themataarten voor het verzameltopic januarithema kiezen en dan naar beneden scrollen, als je dan de taart van je keuze aanklikt, stem je.
Ik ga zo stemmen!! Heb een kapsel in de oven staan, vanaaf bekleden. Een kleintje van 16cm rond. Morgen komt het eerst bezoek voor mijn zoon's 1e verjaardag (17 febr) dus moet wel taart hebben he
ik ga straks weer aan de gang met de fondant kleuren. dan kan ik vanavond een kapsel bakken en morgen bekleden denk dat ik een spongebob ge maken deze ronden
Kapsel is klaar. Mooi hoog geworden, en ik heb hem weer ff laten staan...dus denk dat dat zeker een leuk trucje is!! Ik ga DENK ik een eeyore taartje maken voor mijn zoon Rozemarijke, ik heb gestemd!!
Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat het kapsel hoog komt ? mij lukt dat dus echt niet ! heb vanmorgen wel weer leuke spulletjes gekocht , een spuitzak met 8 verschillende mondjes wit en zwarte kleurstof en 3 vormen om bloemen te maken mss dat ik het weekend ook maar aan de slag ga heb het goed te pakken hahaha
Nou, hier druk met de prinsessentaart... wilde die in de tulbandvorm maken, maar kreeg het kapsel er niet heel uit, GRRR Staat nu dus voor de tweede ronde een blandaschaal in, ga eentje van 20 en een van 12 stapelen en wat bijsnijden dan maar... Ondertaart is klaar iig, d.w.z.: bekleed met marsepein. Prinses ga ik met fondant doen, (mag ik zelf toch niet, zit melk in ). Nu nog even bedenken wat ik met die kapotte tulband ga doen, (hij is echt in 5 stukken...) Nog suggesties? @Mamakitty: klinkt goed, eeyore Ben ik fan van @Amfy: ook leuk, spongebob! Ben benieuwd! Thanks voor het stemmen allemaal. De handgespoten lace-taart zal wel winnen, maar is toch leuk om zo hoog te staan als je net bent begonnen met taarten bakken
Rozemarijke, Heb me ook even aangemeld bij het forum daar en meteen gestemd op je taart. Volgens mij sta je nu tweede. Jij hebt toch ook ervaring met koemelk-vrije taaren maken? Ik ga binnenkort een Oilily-taart voor een vriendin maken, maar die staat op een koemelk-vrij dieet. Heb jij een recept, zowel voor het biscuit, de vervanging botercreme en vulling?
@Imani: thanks Voor koemelkvrije taarten gebruik ik het basisrecept biscuit van de site (leukstetaarten dus he? ). Daar zit geen melk in en die wordt prima luchtig enzo. Heeft wel wat hardere korst dan de biscuitmix en minder luchtig, maar hardstikke lekker Afsmeren doe ik met een botercreme van plantaardige margarine, (alleen wajang of AH plantaardig!!! Andere 'plantaardige' margarines zit altijd magere melkpoeder in). Gewoon 1:1 margarine en poedersuiker. Met uiteraard evt een smaakje eraan En vullen... ja, er kan een heleboel, ook bij koemelkvrij Banketbakkersroom staat bijvoorbeeld een recept op de site bij vullen, als je de melk vervangt door sojamelk, kun je prima banketbakkersroom maken. Maar als je iets simpels zoekt: jam natuurlijk, of de meeste pure chocopasta's, (als er niks opstaat van melkpoeder, droge melkbestanddelen, weipoeder, dat soort zaken, is het over het algemeen veilig. Die van AH en C1000 eigen merk zijn sowieso veilig). En heb hier laatst after-eightvulling gemaakt, maar dan moet je dus wel sojaslagroom hebben. After-eight-chocolaatjes zijn ook koemelkvrij
@Romaira: ik leg de eieren altijd even in warm water en verder moet je de mix kloppen tot het in pieken gaat staan als je de mixer eruit trekt. Waar heb je die slagroomspuit gekocht? Ik wil namelijk ook liever een zak dan zo'n plastic spuitding, werkt veel fijner!