@amfy , volgens mij kan je het gebruiken als vervanging maar wel met een nieuw recept je krijgt dan volgens mij een soort cake......
heb het toch maar even terug laten gaan ik zit trouwens even te kijken maar de "zeep makers" gebruiken de zelfde spullen als ons en bij sommige winkels is dat goedkopen denk aan mallen bijv op www.zeepboetiek.nl kun je vinden wat ik bedoel
pfff ik heb overmorgen een bruidspaar over de vloer om hun taart te bespreken. brrrr En ik krijg net een mailtje van een vriendin voor een taart voor haar opa&oma zoveel jaar huwelijk. Ik heb binnenkort misschien een geboortetaart. Ik heb binnenkort een taart voor een meisje dat 1 wordt. Ik heb binnenkort de taart voor m'n zusje! Heb ik nog tijd voor mijn gezin? Ben bang van niet
zodan dat is inderdaad druk genoeg en dat terwel je het rustiger aan wilde doen toch hihihi maar ja tis wel een goed teken he
hahaha heb je ook goed ook had ie hetmaar meteen goed moeten doen lol oh gaaf zeg zal meteen eens kijken had bij action ook een klei potje gekocht met kleine mesjes ook kartelmesjes en kleine uitstekertjes voor 0,52 cent hahaha maar wel grappig voor cc's ofzo heb morgen hier een heerlijke dag , rayn is de hele dag naar het kdv en roy slaapt overdag die heeft nu nachtdiensten dus deze mama kan heerlijk in de keuken aan de gang
ja op de een of andere manier staat rustig aan doen niet in mijn woordenboek H @amfy; ik kan die zeepboetieksite niet openen
Hey dames, Nog ff een vraagje. Waar maken jullie de taart op, op welke ondergrond. Doen jullie dat gewoon op het tafel of keukenblad en verplaatsen jullie hem daarna op een schaal ofzo. Ik bekleed hem elke keer als ie op een groot bord staat, maar op de een of andere manier komt de rand (waar het rondom afgesneden is) er niet mooi uit te zien. Hebben jullie npg tips, om het overige marsepein er aan de onderkant mooi af te krijgen??
Ik doe dat gewoon op het aanrecht. Taart staat dan op een taartkartonnetje. Dat steekt altijd wat uit, dus kun je het marsepein makkelijk afsnijden. Ik doe het met een pizzasnijder en dan doe ik er daarna nog een sierrand om als afwerking
Oh, dat is idd misschien handig. Om taartkartonnetjes te bestellen. Ook gewoon op deleukstetaarten.nl ???? Elke keer mislukt het bij mij, net zoals elke keer de taart helemaal afgebrokkeld uit de springvorm komt. Ga ik dus volgende keer met bakpapier proberen. Want hoe doen jullie dat??? Ik heb een springvorm en die vet ik supergoed in, maar toch zit elke keer de rand en de onderkant vast aan het blik! Heel irritant, want zo wordt mijn taart nooit echt mooi rond!