rozemarijke wat een kei leuke taartjes heb je gemaakt zeg favo is ernie en lieveheerbeesie (L) cute !!! ik heb net deze gemaakt in de naam van mijn zoontje voor ons overbuurmeisje van 10 maanden hahaha
ahh die is schattig. haha zonde om op te eten. @all: kom er weer eens niet uit en heb eigenlijk wel snel antwoord nodig haha. ik wil botercreme maken om mn taart mee af te smeren. maar er staan alleen hele grote aantallen op de verpakking. ik ben nu al zover dat ik 100 gr mix gebruik,100 gr basterdsuiker. maar hoeveel water en boter moet ik erbij doen?? oja en wat is het moeilijk om het kapsel goed te snijden. een ramp zeg maar haha. maar goed botercreme doet vast wonderen als ik de goede samenstelling heb.
@romaira hij is echt super!!! @boter creme je kunt ook 100 gram boter en 100gram poedersuiker mixen dan heb je zat voor het afsmeeren
ik zal even kijken op mijn zak botercreme mix............. Dan pak je toch van alles de helft. Dus 50gr mix, 50gr poedersuiker (gezeefd) en 100ml water. En dan doe je er na een uurtje 125gr boter door mixen!!
zo.. mijn allereerste taartje 25 cm (naast wat appeltaarten en cakes dan ) staat nu in de oven... er stond op dat hij 30 tot 35 minuten moest op 175 graden.. nu heb ik een gasoven.. en heb hem tussen stand 2 en 3 gezet... hoop dat dit warm genoeg is... morgen na het zwemmen ga ik hem decoreren
ik ga een valentijns taart maken.. niet in de standaard kleuren.. ik heb mooie blauwe marsepein voor erover en lila fondant voor versieringen.. alleen ik heb nog een vraag... als de biscuit klaar is.. moet ik hem meteen uit de oven halen? of nog even in de oven laten staan? met of zonder deurtje open ???? beetje last minute aangezien de cake over 15 minuten klaar is.. dus hoop maar dat er snel een antwoordt komt, anders laat ik hem afkoelen in de oven met t deurtje een beetje open
lieve meid heeft iemand voor mij een howto om een calla te maken? vind overal roosjes en die wil ik niet
1 calla lillies made of icing by http://www.sugarcraft.com wel int engels alleen en in het mini : YouTube - Miniature Fondant lilies een fimpje
@ amfy Alles over taart en taartdecoratie -- Taart.jouwpagina.nl en dan aan de rechterkant staan allemaal bloemen , als je die allemaal eens gemaakt heb ! ps is de molen trouwens morgen open ?