De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

gewoon een wat minder zoete vulling ;) gebruiken ;) botercreme met lemoncurd bijvoorbeeld. jummie....

@ganache: dat gebruik ik absoluut niet om mee af te smeren maar als "bekleding" zelf. Gewoon netjes eroverheen gieten, soms zelfs 2 a 3 keer.

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

nou,, hier is hij dan, mijn aller eerste taartje !!
    en wat vind je ervan mammakitty? voor de eerste keer?

3. FairyLaughs

4. FairyLaughs

nog een keertje

5. FairyLaughs

en de roosjes van fondant

6. Maia

Maia Niet meer actief

lief taartje geworden! is het je eerste? mooi strak dan!

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen

ik lust geen marsepein :D
    Maar ik ga vandaag nog een bestelling doen en daar ook maar marsepein bestellen. Kan ik dat toch eens uitproberen!

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hij ziet er goed uit Fairylaughs!!
    Mooie kleur ook!

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    en marsepein en fondant mixen dan ? mss heb je dan het beste van 2 werelden ? ;)

10. Maia

Maia Niet meer actief

maar dan smaakt het toch nog naar marsepein :( en als je dat niet lust.

11. Skye

Skye Niet meer actief

Ik lust ook geen marsepein (niet om zo weg te eten tenminste), maar op een taart lust ik het wel weer, want dan is het niet zo sterk van smaak!

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Fairylaughs: mooi taartje hoor!

Grappig: mijn man lust ook geen marsepein, maar op taart is het wel weer OK :)

13. Skye

Skye Niet meer actief

Zo, net weer even een bestelling gedaan! O.a. Crisco, witte marsepein, zwarte kleurstof, vetvrije kartons, pearl spray, biscuitmix, eetbare lijm en letters en cijfers uitstekers. Kan ik weer lekker aan de slag van de week!!

14. Maia

Maia Niet meer actief

ik vind het heerlijk! maar lusten jullie het dan niet om de smaak of om de zoetigheid?

15. Skye

Skye Niet meer actief

De smaak. Echt een bonk marsepein vind ik gewoon niet lekker. Maar de combi cake, vullign, botercreme en marsepein vind ik wel weer heerlijk

16. Maia

Maia Niet meer actief

hihi ik zit altijd te snoepen als ik bezig ben.. helemaal als ik klaar ben en dan nog wat over heb ;) *oeps*

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    Bekijk bijlage 51686

ik heb van het weekend een zoet taartje gemaakt, gevuld met chocomousse en nutella, jummie en lekker makkelijk

18. Skye

Skye Niet meer actief

#1098 Skye, 15 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2010
    Ziet er leuk uit hoor!!!!

Ik heb net mijn eerste taartje gebakken met bakpapier!!! Hehe, eindelijk het gewenste resultaat! Zo ga ik het dus voortaan doen!!!

Maar nu wil ik wat proberen met roosjes. Heeft iemand nog voorbeelden van taarten met wat roosjes erop. Ik vind het lastig om te bepalen op welke manier de roosjes er het leukste uitzien op de taart. Dus hoe je ze erop legt! Ik wilde gewoon een simpele maken met war roosjes bij elkaar aan de bovenkant, dus zo'n voorbeeld zoek ik dus ook, om even te kijken naar de roosjes. Iemand???

19. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hey

@ Taliaa leuke taart!! Was ie lekker, vast wel met die chocolade!

Meiden, even een vraag, ik heb mijn eerste bestelling binnen! Hoera! Nu vraag ik me af, als jullie een taart maken als cadeautje/verkoop, waar doen jullie m dan in? Want heb wel dozzen gezien maar die zijn maar 8 cm hoog.... nu heb ik niet een mega hoge taart, maar 8 cm is echt te laag. Iemand idee hoe ik het op kan lossen, bijvoorbeeld celofaan erom, of van dat doorzichtige cadeaufolie? En waar doe ik m dan op? help!!

Groetjes, Sas!

20. Skye

Skye Niet meer actief

Bij de webshop van leukstetaarten.nl verkopen ze ook hele hoge dozen hoor! Zelfs van 36cm hoog! Dat moet toch wel hoog genoeg zijn!

Deel Deze Pagina