De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    het Skye, dank voor je berichtje! Heb idd 2 dozen gevonden, maar.... de verzendkosten zijn nog meer dan die 2 dozen bij elkaar, namelijk 4,75 : 0!!! Oei da's niet de bedoeling....!

2. Skye

Skye Niet meer actief

Tja, dat is idd het nadeel. Je kan dan beter zoveel mogelijk bestellingen opsparen en dan in 1 keer bestellen. Maarja, als je natuurlijk niks nodig hebt en je moet de taart wel binnenkort af hebben, is dat natuurlijk ook niks! Jeetje, dan zou ik het ook niet weten. Misschien iemand anders nog een suggestie??

3. Maia

Maia Niet meer actief

@taliaa: dat is een lief taartje!

@taartdozen: ik koop bij piece-cake.nl die zijn 15 cm hoog. meestal hoog genoeg en anders laat ik de deksel eraf en doe ik er huishoudfolie overheen. of bij paardekooper maar die zijn maar 8 cm hoog inderdaad.

@roosjes: ehhh ik heb wel wat voorbeelden. zal even zoeken

4. Maia

Maia Niet meer actief

5. Maia

Maia Niet meer actief

en dozen: ik heb nog wel een stapel van 25 cm liggen, ook van 30 maar ik woon denk ik nog wel een beetje ver weg.

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Maia, dank je voor t aanbod! Ik heb er een nodig denk van zo'n 12cm hoog ga ff kijken nog, wil m morgen al in huis.... beetje laat dus! Bij taartshoppie leveren ze altijd de volgende dag al!

7. Skye

Skye Niet meer actief

Ok bedankt! Zo kan ik even kijken hoe ze er ongeveer bij liggen. Ga ik vanavond eens kijken als ik hem ga bekleden. Ben benieuwd of het wat wordt. Ik show mijn taartje vanavond of morgen wel even!!!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Vanmi 1e taartje gemaakt voor verjaardag van mijn ventje (voor woensdag als hij echt 1 word.......nu nog 4 taarten maken voor zaterdag.........)
    Mijn 7e taart: BUMBA!!

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    jaaaaaaaaa hij is leuk! Mooi! :)

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Mamakitty: die is leuk geworden!

11. Maia

Maia Niet meer actief

leuk taartje geworden mamakitty!
    wat is de vulling?

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    mamakitty mooi geworden zeg ! bumba is leuk :D

grrr mijn kapsel is weer eens ingekakt bah snap het niet de ene keer is ie goed de andere keer kakt ie in
    moet nu maar een kapsel er bij bakken want deze was voor die ex collega en dit ga je niet afgeven zo , dan moet het perfect zijn !

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Leuke taartjes weer!

Ik kreeg trouwens nog de tip op de workshop om maizena te gebruiken ipv poedersuiker/crisco. Werkte echt prima, gaf geen vlekken, heb het zelfs met rood gebruikt (dan wel echt heel weinig hoor) maar je zag het niet, en het plakte geen enkele keer!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Thanx meiden..

Maia, vulling is weer roombotercreme en bon bon bloc praline vulling, zijn we gek op. Zaterdag maar ik de 2 grote taarten met bokkenpootjesvulling en van mona vruchtenmousse (rode bessen, blauwe bessen e.d. zit erin)

Ik vind crisco echt super fijn om mee te werken.

15. Maia

Maia Niet meer actief

oei, klinkt goed mamakitty!

16. Skye

Skye Niet meer actief

Mijn derde taartje! Niet helemaal tevreden, maar het begint te komen.

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    skye mooi hoor !

~~~~~~~~~

oh meiden ik heb een 2e verzoek om een taart te maken voor een kinder verjaardag dit keer hihihihi is het netjes om 15 euro te vragen ? en 14 puntjes uit een springvorm van 26 cm ?

18. Maia

Maia Niet meer actief

@skye: lief toch!

@Romaira: voor hoeveel personen willen ze taart?

19. Maia

Maia Niet meer actief

en voor een taart van 26 cm kan je echt wel 18 stukjes halen.

20. Maia

Maia Niet meer actief

o ja, en zorg wel dat je uit je ingredieënten bent he!

als jullie willen heb ik nog wel een excelsheet waarin de belangrijkste ingrediënten staan opgesomd met hoeveel. Dan kan je per taart invullen hoeveel marsepein/mix/eieren enz. je nodig hebt en dan rekent hij uit hoeveel de kosten zijn. Stuur me maar even een pb voor m'n mailadres als je hem wilt hebben.

Deel Deze Pagina