maia ik wil hem ook graag hebben nou hier weer thuis. nu even rust en vrijdag beurs. ik moet voor het weekend weer een taart maken voor oma die is jarig. nu alleen nog bedenken hoe en wat.
@Maia: zou je mij ook dat excel bestand kunnen doorgeven. Lijkt me handig!!! @All: Even een vraagje (ja, komt ze weer!!!!) Hoeveel botercreme gebruiken jullie om af te smeren. Als je naar mijnh derde taartje kijkt (vorige pagina) dan vind ik de bovenkant niet mooi overgaan naar de zijkant, die hoek is niet strak (begrijpen jullie het nog). Gebruik ik dan teveel botercreme ofzo, of zijn er andere oplossingen voor om dat strakker te krijgen????
he he ze is der weer , had je gemist deze kwam ik gister tegen , vind hem zooo mooi is het mss iets voor je oma ? [how to] Lelie (Pagina 1) - Sjablonen, Patronen & Howto's - Het "DeLeuksteTaarten" - forum
stuur me even een pb met jullie mailadres! doe het vanavond even, moet zo naar m'n werk. @afsmeren: ik gooi er altijd een hele lekkere flinke klodder op tot hij helemaal onder zit met een dikke laag en daarna ga ik "schrapen". Het hoeft helemaal niet dik. Vaak zie je bij mij nog licht het biscuit erdoorheen.
Ik doe hetzelfde als maia, dikke klodder dat alles onder zit en dan schrapen. Skye, leuk taartje! Ik gebruik de vorm van 26cm en haal daar makkelijk 18 stukjes uit. Tis machtig he, dus je snijd niet van die mega stukken
ik ook flinke klodder en dan schrapen. @romaira, hij is echt helemaal super! die ga ik echt proberen te maken.
Ik heb even een vraagje. Sta op het punt op dingen te bestellen maar ik twijfel of ik gekleurde of blanke marsepein moet nemen .. ! Iemand een advies?
ik bestel altijd blank en kleur het dan zelf ......mss kan je 2 kleuren marsepein bestellen , als dan blijkt dat je het wat vind kan je blanke marsepein en potjes kleurstof kopen ?
ik kleur ook alles zelf., dan ben je niet zo afhankelijk van de kleur ( als ik paars wil kan in dat zelf doen bijv)
Okee Ik heb nu marsepein 2 kleuren Mix voor botercreme Mix voor biscuit Wilton Comfort Grip Spatula Recht 11 cm En twee uitstekers Zal dit voldoende zijn voor een eerste taartje? Ik wil hem denk ik vullen met chipolatatoetje van mona.
rianne heb je al besteld ? je zou botercreme en bicuit ook zelf kunnen maken namelijk denk dat ik te laat ben hihihi ik ga denk ik vanavond verder met mijn opdracht taartje kant en klare taart kan je toch ook invriezen ? maar hoe pak je dat in dan als er bijv een strik op zit of hoef je die niet in te vriezen ?
Heb al besteld Maar dat kan ik misschien bij een volgende taart doen. En zo'n mix is eigenlijk wel erg makkelijk.