Nee had nog wel een oud bord dus heb die maar mee gegeven met een folie-tje er over heen gelukkig was het maar een klein eindje ! me zusje heeft bij 2 bakkers gevraagd of ze een doos mocht kopen maar beiden wilde dat niet , raar he had deze nieuwe taart op hyves gezet , zo leuk hoeveel reactie je dan krijgt .............en weer een andere ex collega wilde weten hoe duur zo'n taart bij mij is dus wie weet ............
@rozemarijke, bednakt voor je tip over de koemelkvrije taart en vulling. Ik ga de vulling van het weekend eens proberen. Leuke pinguin had je gemaakt!!!!
dank jullie wel tja, over de prijzen, ik zou eerst per 1 januari gaan verhogen maar dan vraagt iemand me weer hoe duur het zou zijn als ze een taart bij me bestellen en dan geef ik toch mijn "oude" prijzen... truttig he @taartdozen: soms verkoopt de hema ze wel als je het lief vraagt. Maar ook niet iedere vestiging.
De taartenbakker hier, (maakt echt alleen taarten en bonbons) verkoopt wel dozen Gaf me zelfs advies over het stapelen van taarten, (moest iets van 6-8 cm verschil in grootte zitten om ze te kunnen stapelen, zei hij. Toen dacht ik: Maar daar heb je anders toch ook gewoon dowels voor? En heel eerlijk moet ik zeggen dat de marsepeintaarten die hij in de etalage heeft staan, minder mooi zijn dan de taarten hier... Maar goed: hij doet meer met slagroom en dat bespuiten in allerlei kleuren enzo. Mijn ouders hebben daar een geboortetaartje gehaald voor Thirza, maandagochtend vroeg, (hij ging er speciaal even voor aan het werk). Maar Maia: is wel een vrouwending he, om niet teveel te durven vragen. Maar als ik de prijzen van taarten op internet zie, van dames die het echt een beetje semi-prof doen, en je bedenkt hoeveel uur er soms in taarten gezeten heeft, zit er bijna geen uurloon in! Mag dus best nog een beetje duurder.... Enneh, voor de verjaardagen van de kids hadden we bij de bakker van hierboven ook een taart besteld, die was gewoon 34,50!!! Een slagroomtaart voor 16-20 personen.... Dus we mogen best wat aan de prijs gaan zitten, als je eenmaal kwalitatief goeie en mooie taarten maakt!
@taartdozen: Ik kreeg hier laatst van de bakker 2 onderkantjes mee, omdat de bovenkanten bedrukt zijn... Snap ik dan ook wel weer (en die wil ik ook helemaal niet) @Rozemarijke, wat een lieve pinguin! @Zanoni, ik vind ze erg mooi, maar ik zou ook de blaadjes bovenop wat kleiner doen. Pff vanmorgen voelde ik me weer wat beter (keelontsteking) en toen ben ik met de kleine ff inkopen gaan doen voor een heerlijke taart. Kom ik thuis ben ik eieren vergeten. Grr. Heb geen zin om die kleine weer helemaal in te pakken en naar het winkelcentrum te lopen door de regen (vriendlief heeft mijn auto mee deze week, want we hebben die van hem verkocht en nog geen nieuwe). Denk dat ik morgen maar even ga.
Thanks Ik heb net een spuitzak gehaald bij de Hema en hij is compatible met m'n andere spuitmondjes! Heel fijn, kan ik lekker aan de slag Ik ging voor heel wat anders, maar ook ff kijken bij de bakspullen en behalve die spuit dus ook nog een siliconenbakvorm kasteel (wel een beetje type zandkasteel zoals je die van emmers maakt) gescoord Zat stiefzoon wel blij mee zijn
he balen dat je die eieren vergeten bent!!! Ikzelf net alles in huis, spuitzak vergeten grr! Kun je anders niet van je buren wat eieren lenen of zo?
Even een vraagje: Iemand wil graag ongeveer zo'n taart: Hoe zal ik dan dat logo maken? Ronde plak fondant uitrollen en dan uitsnijden? Dan eerst laten drogen en daarna op de taart? Ik zit even te verzinnen hoe t moet
ik zou een grote blauwe ronde plak maken en die laten aandrogen. dan in zilver het teken maken en die op de blauwe plak "puzzelen"
Ja das ook een idee.. Ben pas begonnen dus moet even ideetjes opdoen, ga eerst maar even oefenen van de week
Nou de taarten voor morgen zijn klaar. 1e taart: Blue's clues taart. Naturel biscuit gevuld met bosvruchten mousse en bokkepootjesvulling. (beide taarten zijn zo gevuld) Ik had alleen donkerblauw moeten gebruiken in zijn oogjes ipv lichtblauw...
ik zou een blauwe plank maken, rond, en dan een witte plak maken en het daar uitsnijden. Het kan op meer manieren, maar dit moet wel lukken toch? Succes!
Zal ook wel staan een blauwe plank Ik ga mijn best doen in ieder geval. MamaKitty mooie taarten hoor!!
Ook nog 2 meptaartjes gemaakt. Voor bij blue's clues een blauw taartje met een pootafdruk van blue erop en bij de babytv taart een roze taartje met een bloem. (ja roze....dacht later ook; hmmm had beter wat anders kunnen doen, mja, tis klaar ik vind het wel best hihi) thanx meiden!!!!
vraagje, ik heb besteld bij de leukste taarten, en heb gekozen voor GLS bezorgen, kan t dan ook op zaterdag komen? Nog een vraagje, watvoor mesje gebruiken jullie als je stukjes wilt uitsnijden (een bep vorm?) gewoon een aardappelschilmesje? en nog een vraag, eentje dan haha vaak zie je op websites de taart op een soort onderplaatje staan en dan is dat ingepakt met cadeaupapier volgens mij?!?!. Maar, waarvan is zo'n plaatje dan? iemand ideetje? Ziet er namelijk vrolijk uit. Maar vraag me af of het ook handig is?
Antwoorden op je vraag: GLS bezorgd niet in het weekend. Ik heb toch speciale tools gekocht om te kunnen puzzelen...staat in de webshop. Je hebt ook een setje (wit) voor 5 of 6 euro, die zijn ook prima hoor. Dat is een triplex plaatje (ff in de bouwmarkt halen), daaromheen een leuk papiertje en daarom heen weer doorzichtige folie.