welkom ilona. ik heb ook een kenwood trouwens! maar Rianne, bedoel je überhaupt een puzzelplaatje maken? een voorbeeld kan je vinden op felicitaartjes.nl
Mijn taartjes zijn te vinden op link verwijderd...zie de regels! Ik maak mijn taartjes momenteel standaard van biscuitmix, een laag jam, een laag botercreme/geleroom en afsmeren met botercreme!
Het gaat wel, nog niet zoals ik wil, maar binnenkort gaan we flink folderen en hopelijk wordt het dan wat drukker. Ik zit er ook over te denken om me in te schrijven bij de kvk. Das lekker makkelijk met bestellen bij groothandels
Maia, ik ben in september begonnen! Momenteel is het nu vooral voor familie en vrienden en heel af en toe voor mensen daar buiten.
Dankjewel Ik vind het echt superleuk om te doen! En hartstikke leuk dat er hier zoveel meiden zijn die ook van die mooie taartjes maken!
Wat een leuke taarten weer! Ik heb net weer een bestelling gedaan, fondant, plunger cutters, een smoother en letter tappits Heb nu alweer zin om er 1 te maken Ilona mag ik je site ook even bekijken? Ik ben benieuwd..
Hey meiden even een vraagje, ik heb gisteren de rest van Batuhans taart in de vriezer gezet. Ik heb de taart goed ingewikkeld met vershoudfole en daarna aluminiumfolie en zo in de vriezer gezet. Is dat goed? Of was het beter in een doosje?
ilona ik wil hem ook graag haha! Leuke taartjes weer, die hello kitty is erg leuk ook! Mooi strak, heb je een smoother gebruikt?