De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    mamakitty,
    veel sterkte toegewenst.
    Wat een lief taartje heb je overigens gemaakt!

Romaira,
    Ook jou hello kitty ziet er goed uit.

Pioen,
    Wauw, jij hebt je aan een stapel gewaagd. Goed gelukt. Die stap durf ik nog even niet te nemen.

Nathalie,
    Mooie kleuren van de cupcakes. Wil voor mijn dochters verjaardag ook wat cupcakes gaan maken, naast de taart.

Hier mijn creatie van afgelopen weekend. Koemelkeiwit-vrij, gevuld met banketbakkersroom (op basis van rijstmelk) en frambozenjam.
    Hij viel goed in de smaak, zowel het uiterlijk van de taart als de inhoud.

2. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    En nog eentje:

3. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Rozemarijke:
    Jij schreef dat je ook aftereight vulling kunt gebruiken voor koemelkeiwit-vrije taarten. Maar wat voor recept gebruik je dan? Bij DLT wordt ie namelijk beschreven met slagroom.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gebruik ik soyatoo slagroom voor :) Is slagroom op basis van soya. After eight is koemelkvrij. Net als advocaat-reepjes van cote dór trouwens :) Zou je dus ook voor een vulling kunnen gebruiken...

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Imani, mooi!!

Ik ben ziek :( Maar heb wel 2 opdrachten!! Een bumba taart en een ajax taart! Voor 20 maart en 17 april! :D

6. Skye

Skye Niet meer actief

Even een vraagje: Als je een stapeltaart maakt, dan kan je die toch na het stutten gewoon op elkaar plaatsen. en kan ik dan bijvoorbeeld chocosticks gebruiken zoals bijvoorbeeld kitkat (werd eerder genoemd) en moet ik die dan gewoon in de onderste taart steken en daar bovenop de tweede taart zetten?? Doe je dan eerst die chocosticks erin en ga je dan pas de onderste taart bekleden, of bekleed je hem eerst en prik je er dan doorheen om te stutten??

@Imani: Leuk vrolijk taartje!!

7. Maia

Maia Niet meer actief

skye, ik bekleed altijd eerst, daarna steek ik de stokjes erdoorheen (wel op de juiste maat afsnijden he). En dan de taart die erop staat wel op een kartonnetje ook zetten he!

Ik had zaterdag nog 2 taarten gemaakt (voor ik ziek werd). Zal ik zo even posten. Ze waren er erg blij mee en ze vonden hem heerlijk en wilden voor donderdag weer 2 taarten maar lig dus met keelontsteking in bed :( dus heb hem aan iemand door moeten geven want ik maak geen taarten als ik ziek ben. Wil niet het risico lopen iemand aan te steken :(

zal ze even uploaden op m'n site en dan hier ook posten.

8. Maia

Maia Niet meer actief

9. Maia

Maia Niet meer actief

en nr. 2

10. Maia

Maia Niet meer actief

imani en nathalie: leuke taartjes.

mamakitty: ik heb een foodprinter. Maar ik print niet op ouwel (staat nog wel in de planning maar ik ben te lui om te bestellen).

Verder heb ik voor over een paar weken een opdrachtje. Louis Vuitton tas. Wordt wel leuk.

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Waar print jij dan wel op Maia? Ik moet een printje van ajax (logo) hebben....

12. Maia

Maia Niet meer actief

icing en frostysheets. Maar het ajaxlogo is toch heel makkelijk zelf te maken van dunne sliertjes zwarte marsepein?

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    dat royal icing he wat is dat precies en waar doen jullie dat op??

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Maia, ik ga het idd ook zelf proberen! ;)

15. raspberry

@Iggylover: dat is eiwit en poedersuiker voornamelijk en kun je voor van alles gebruiken: lijntjes maken, (m.b.v. bijvoorbeeld een slagroomspuit), suikerbloemen, maar (als het vloeibaarder is) ook het inkleuren van grotere vlakken.
    Bij de webshop kun je eiwitpoeder bestellen, waarmee je dus op een veilige manier icing kunt maken, (want met vers eiwit van een ei heb je natuurlijk kans op salmonella).

16. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik heb van de week cupcakes gemaakt.
    Wat vinden jullie er van?
    Bekijk bijlage 55829

Enne o ja, ik heb ook nog goed nieuws, check mijn banner!

17. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ilona ze zijn echt heel mooi en vrolijk!
    Enne: gefeliciteerd!!!

18. raspberry

@Ilona: erg mooi! En gefeliciteerd!

19. Skye

Skye Niet meer actief

@Ilona: Wat een leuke vrolijke CC's.

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ilona wat mooi waarmee heb je dit gemaakt???

Deel Deze Pagina