ik ben ook drukkerdedruk in de keuken.... 2 ladingen cakejes al gebakken om te trakteren op school morgen. 1e taart is in wording: de mixer draait. dan nog een bakken voor de andere laag. aiaiaia tijdgebrek
Hoi meiden, Dank jullie wel De cc's heb ik gemaakt met cupcake mix van funcakes, verder heb ik ze afgesmeerd met botercreme en bekleed met fondant en marsepein. Ik ben van plan om de volgende lading te vullen met een mix van botercreme met gele room!
Hahaha, erg is dat he!! Ik moet voor zondag een meptaartje voor mijn nichtje maken. Die wordt 1. Taart wordt al door iemand anders gemaakt, maar ik was wel goed genoeg voor het meptaartje Wordt gewoon wat simpels. Hart-taartje met roze en daarop wat kleine hartjes ofzo! En dan gelijk maar voor het eerst de pearl spray gebruiken
@ Imani wat een plaatje! Hoe heb je die sliertjes op de rand zo gemaakt? @ Maia, mooie taarten zeg!!! @ beiden, hoeveel tijd zijn jullie met 1 taart bezig ongeveer?
@ Ilona, wat een vrolijke cc's!!! Wauw! Enne wat zie ik voor leuk foto'tje daar!! Dat is supernieuws!!!
@ vraagje aan allen, hoe en waar adverteren jullie? Ik via marktplaats, maar vroeg me af wat ik nog meer zal doen. Hebben jullie bijvoorbeeld ook briefjes bij de supermarkt en zo? Groetjes! Sas
Ja bij feestlocaties in de buurt en door de brievenbussen van de mensen in het dorp Bij eventuele collega's, familie! Kaartjes laten maken bij vistaprint, kun je die uitdelen als mensen er om vragen!
Ilona, Wat een blij nieuws, gefeliciteerd! Sas, Aangezien ik geen sugarcraftgun heb o.i.d., heb ik het met de hand gedaan. Was best lastig, want tijdens het rollen braken er nog wel een wat stukjes vanaf. Maar met een beetje geduld kwam ik een heel eind. Bedankt voor de leuke reacties! Volgende week ga ik aan de slag met de lente-taart voor mijn dochtertjes verjaardag.
ik zit vaak over de 8 uur per taart heen. deze niet hoor, dat was haastwerk omdat ik snel na de bevalling moest leveren. ik adverteer niet. Alleen mijn site en verder is het allemaal mond tot mond. ik wil ook tijd voor mijn gezin hebben.
Hoi dames Ik ben een hello kitty aan het puzzelen. Maar als ik de stukjes uitsnijdt, worden de randjes niet mooi. Het scheurt een beetje zeg maar. Wie heeft een tip?