Ja op de foto is hij mooier dan in het echt hoor! Maar bedankt! Ik kreeg de witte marsepein niet mooi eromheen aan de onderkant. Het ging helemaal bobbelen. En er komt altijd botercreme onder vandaan.
O dat heb ik ook altijd, ik verhelp dat altijd met een randje Ik vind hem echt heel mooi, ik vind Hello Kitty ook zo schattig!
Okee, dan ligt dat niet aan mij dus. Haha, kan alleen nog niet van die mooie randjes maken. Het moet vast wel simpel zonder uitsteker lukken, maar ik weet nog niet hoe.
Ik heb een siliconen mold besteld, waar je zo'n parelsnoer mee kan maken en ik vind die rand heeeel erg mooi! VoorbeeldjeL Bekijk bijlage 56319
Ik heb het gebruikt voor een mix van fondant met marsepein. Hij is heel simpel in gebruik. Fondant in de vorm duwen, restant wegsnijden, dan de vorm een kwartiertje in de vriezer of een half uurtje koelkast end an duw je de rand er zo uit. Ik vind hem heel mooi en hij is ook nog eens superlekker als randje want het is natuurlijk 1 en al zoetheid Deze taart had ik voor onze verjaardag vorige week gemaakt!
@Rianne: Mooie taart hoor @All: Hier mijn meptaartje voor mijn nichtje die 1 wordt. Waar ik gelijk weer van geleerd heb........de pearl spray niet te dicht bij de taart houden als je spuit hihihihihi
wat een leuke taartjes meiden!! O en zo'n rand is idd gaaf!!! Kitty vind ik ook leuk hoor!!! Ik had vandaag de verjaardag van onze dochter, ze is 5 geworden, heb de taart idd gevuld met de aardbeienkwark en jam, jammie wat lekker!!! hier een foto van het resultaat.
Mooi taartje! Ik wil ook een keer zo'n "oilily" taart maken! Wat ik me afvraag bij zo'n stapeltaart, Hoe snijd je die? Want je moet best veel kracht zetten met het snijden door de marsepein.
je kunt ze van elkaar af halen. en anders gewoon snijden. Bij een stapeltaart doe je natuurlijk onder iedere laag een kartonnetje, en je stut de onderste taarten met stokjes oid, dus dat zakt echt niet in elkaar.