Skye, ik snap je wel hoor. Ik heb ook zo'n broer. Ik zou me ook rot lachen!! Maak er maar iets leuks (en lekkers) van. Niet alleen voor hen, maar vooral voor je meisje.
@ sky wat een blunder zeg van die banketbakker ! ga jij maar lekker ogen uitsteken daar hoor hahahha had ik ook gedaan als ik jou was
Ja, ga ik ook doen! Ik doe het ook voor mijn meisje en voor niemand anders! Maarja, dan is het natuurlijk wel leuk als ie supermooi is!!!!
haha, nou ja wel jammer voor hun natuurlijk, zij hadden denk ik ook wel wat mooiers verwacht als ze banketbaker is! Succes met jouw taart!
Haha Skye wat een lachertje van die taart Lekker pronken met de jouwe hoor! Ik heb mijn eerste opdracht binnen! De 16e moet ie klaar zijn! Een ronde taart met lekker veel hartjes en bloemetjes, nou dat komt helemaal goed Fijne dag meiden!
wat leuk pioen dat je je eerste opdracht binnen hebt ! mag ik vragen hoeveel je vraagt voor een taartje ? ( merk trouwens wel dat het heel persoonlijk is , denk dat jullie vinden dat ik veeeel te weinig vraag maar ja ik wil graag oefenen en vind dat een goede reden om het voor mensen aantrekkelijk te maken )
@ ilona: ik heb gisteren naar je taarten gekeken en ik moet zeggen dat ze er allemaal leuk uitzien! Heb je vaak opdrachten? Deze vraag geldt eigenlijk voor iedereen. Ben benieuwd hoeveel opdrachten jullie ong. in de maand krijgen. Ik heb momenteel geen opdrachten meer. Heb mijn laatste in december gehad, een bruidstaart. Sindsdien ben ik er tijdelijk mee gestopt, was te vermoeiend voor mij
Ik heb helaas nog geen 6 taartjes in de week, zou ik wel graag willen. Hoe heb jij jezelf bekend gemaakt Sonja?
jeetje dat vind ik wel veel hoor ! knap hoor dat het dan rendabel is om echt voor jezelf te werken . (denk dat dat voor vele van ons wel een droom is (?) ) zou ik ook een kijkje mogen nemen op je site ? inspiratie opdoen noemen ze dat geloof ik
ik zal van de week even de mensen die erom vroegen een pb sturen met m'n site. Ben heel druk @taartjes: ik heb er gemiddeld 1 per week, ik krijg wel meer aanvragen maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Ik ben juist bezig om nog minder te gaan doen, heb het te druk.
6 taarten per week is best veel! Een paar maanden geleden droomde ik ervan om 6 taart opdrachten per week te hebben. Ik had toen ongeveer 1 per week.
6 taarten per week? Nou nee dat ga ik niet doen. Ik wil maximaal 3 per week. Meer zeker niet. Heb mijn huishouden en mijn kindjes en man die ook aandacht willen, dus... Heb gister een kroontje en een strik gemaakt voor de taart die ze zaterdag ophalen....erg leuk geworden!! Had ik al gezegd dat ik de opdracht voor de stapel ook heb? Leuk!
Mond op mond gaat erg snel en ik heb natuurlijk mijn spullen voor je taart site al en daar staat een link op. volgende week komt er een advertentie in de krant en zo gaan we verder.Google doet het ook goed.
Meiden niet vergeten ik ben een bedrijf. Mijn moeder helpt mij mee.Ik heb ook een webwinkel met verkoop van alle artikelen want alleen van de taarten kan je niet leven. Ook geven we workshops. En met regelamaat hebben we ook verschillende gastworkshops van verschillende bekenden. Voor inspiratie kan je kijken op Taart voor Groot en Klein en dan aan elkaar en .nl.
komt goed! Mooie site heb je trouwens hoor! Leuk dat je het echt als bedrijf hebt. Lijkt mij ook geweldig, maar ik denk dat ik er de tijd niet voor heb..nee hier max 3 per week
Ik ga even kijken hoe de taart van mijn odchtertje wordt. als ie ook wel redelijk mooi wordt, dan ga ik eens rustig beginnen met een beetje reclame maken, zodat ik mijn eerste opdracht kan gaan doen (hoop ik)