zo... heb de marsepein in de bumba kleurtjes gekleurd! Ga nu even de stukjes knippen van mijn kleurplaat hahahahah lekker hoor beetje tuttenbollen... Mijn man stond net zeer geintereseerd te kijken hoe ik zat te kleuren.. Doe het voor het eerst thuis. dus zat er met zijn neus boven op.
Ben benieuwd naar je taart. Ik moet volgende week een klein stapeltje maken voor de jongste die word 1 maar weet nog steeds niet wat ik wil.
Heb Je trouwens geen interessen in een topsy turvy workshop door nicolette van Somthing Sweet er zijn 2 plaatsen vrij gekomen.
Topsy turvy workshop wil ik ook nog een keer doen, sowieso wil ik wat workshops doen, maar momenteel (en voorlopig) helaas geen centjes voor...
Weet niet waar je woon maar wij hebben met regelmaat gastworkshop en geven zelf ook workshops. En volgen zelf ook nog steeds. In juni gaan we PME doen
Je maakt wel erg veel reclame zo he Hier staat mijn tweede biscuitje af te koelen. Gelukkig weer goed gelukt, een boltaartje dit keer, 20cm van de ikea. Ik vind de mix echt ideaal! Genoeg eieren erbij en lekker lang mixen en het lukt prima. Zelfs met mijn kleine combimagnetronoventje. Daar ga ik niet zelf moeilijk voor doen verder Moet hem zaterdag vullen, afsmeren en bekleden dus hij gaat hier de vriezer maar even in.
Ja toch wel? Hm ik bedenk me nu ik dit typ dat er de vorige keer ook een dag tussen bakken en de rest zat en toen ging het ook goed ja.. ik maakte een rekenenfoutje haha
Als je de basis kent dus vullen enz dan moet het goed te doen zijn hoor. Als je het biscuit maar goed in plastic doet kan het echt geen kwaat.
Zo, ben de afgelopen avonden bezig geweest met de voorbereidingen voor de verjaardagstaarten van mijn dochtertje. Heeeeeel veel bloemetjes gemaakt, hommeltjes, lieveheersbeestjes, slakjes, rupsjes en vlinders. Maar ben bang dat ik nog niet genoeg heb. De ene is weer koemelkeiwitvrij en ga ik vullen met banketbakkersroom op basis van rijstmelk en kersenjam. De andere wil ik vullen met slagroom en daardoorheen schuimkransjes (Kan dit?) en kersenjam. Verder weet ik nog niet welke kleur ik de basis moet geven van een van de twee taarten. De ene wordt lichtgroen, zat er aan te denken de andere iets van violet o.i.d te doen. Oh ja, ik heb ook nog cupcakes gemaakt. Die moet ik morgen ook nog vullen en afwerken. Ben bang dat het nachtwerk gaat worden. Natas, Jij hier? Wist niet dat jij dit ook deed. Jij bent ook van alle markten thuis.
Klinkt lmani!! ben benieuwd naar J haar taart!! Heb maandag eerste workshoppie gedaan en ga me wagen aan taart voor Dean.. tja.. heb dat freubelen toch in de vingers he..ghehehe sieraden maken, scrappen, kralen maken enzenz..
@Imani: banketbakkersroom kreeg ik met rijstemelk niet goed gebonden. Rijstemelk zit geen vet in, dus dat werkt dan een beetje lastig. Met soja gaat het wel heel goed...