Rozemarijke, Vorige keer is het me ook gelukt met rijstmelk, prima van dikte en smaakte erg goed. Even een vraagje, Ik heb een biscuit van 24 cm en van 20 cm, kan ik daar een stapel van maken? Of zijn e verschillen daar te klein voor?
@Imani: hmm, dan moet ik het nog eens proberen.... Heb hier citroenkwark en citroenen en mandarijnen ingeslagen. De taart voor van de week krijgt iig een citroenkwark en lemoncurdvulling, evt nog een laagje slagroom, afh van de hoogte van de taart. En als het een stapel wordt, komt er in de andere slagroom met mandarijntjes
jummie! heb besloten even een klein boltaartje voor mijn schoonouders te maken, dus er staat nu iets in de oven. Ze zijn gister verhuisd.. hmmm ben benieuwd of ik ze daadwerkelijk wat kan aanbieden whahahahaha
De opdracht was: bol, rood met witte stippen, een strik als deze (ze gaf me een voorbeeld), en een kroontje met 14 erop. Bol mislukte dus de 1e keer, van het kroontje was een puntje afgebroken...maar toch, vind hem leuk nu die af is!!! Hoop dat ze tevreden gaat zijn! Morgen word ie afgehaald. Foto word weer niet mooi neergezet omdat ie verkleind is, check ze ff op mijn hyves of op DLT site.
stukje zijkant... nou het verkleinen hier maakt de foto's echt niet mooier....mja, jullie weten waar ze ook staan he
Pfffff gelukkig. Tis ook een bestelling, ze komen hem morgen halen en ik hoop dat zij hem ook mooi vinden!