mamakitty ,ik vind hem ook mooi hoor natasja, jammer dat ie mislukt is , wat is er mis gegaan dan ? rianne , jij ook nog wat gebakken ? @ all, mss hebben jullie de tip ook al wel gelezen op dlt maar bij xenos hebben ze leuke stempel rollers die ook te gebruiken zijn voor marsepein koste 2,99 en je hebt 2 verschillende soorten . Hier in arnhem hadden ze nog meer dan genoeg hangen ( op de crea afdeling) krijg wel erg veel zin om hem te gaan proberen nu hihihihi
die heb ik gister ook mee genomen! het was een ufootje ipv een bolletje.. zal ik hem anders op 2 temperaturen moeten bakken? ik hen een hetelucht oven.. tis een blanda 12 cm
@Sonjaw: Klopt het dat de prijzen op jouw site wat lager zijn dan op DLT. Jouw site is toch trouwens spullen voor je taart en dan .nl eraan vast!
ja moet je zeker doen skye , ik vind ze echt heel erg leuk ! @ vraagje ............. droog kleurstof op ?
@Natas, langzaam ophogen de temperatuur idd. Ik moest met die van mij (29cm bol): 15 min 160 15 min 170 15 min 180 en toen nog 2x 180 5 minuten geloof ik..... Maar dat was een erg grote bol he.... Die van jou zou ik even op 160 doen dan 170 dan 180. Hoelang moet je ff kijken op DLT
@Natas: had je de 20? Ik doe die hier altijd 20-25 minuten op 150 en daarna gooi ik de oven op 175 en gaat ie nog een keer 20-25 minuten. Dan voel ik even, als ie nog niet terugveert, verleng ik steeds even met 5 minuten. Onze oven kan trouwens alleen met tussenstanden van 25 graden omhoog, (ggrrr), dus vandaar hoe ik het doe. Maar dat gaat dus wel goed. Als het alsnog niet lukt, kan het zijn dat je oven warmer is dan je hem zet. Dan zou je eens even ergens een oventhermometer moeten zien te lenen en checken...
O, vergeet ik helemaal waarom ik hier kwam... Ik moet dus aan het stapelen ws voor m'n starwarstaart, maar gezien ik ga vullen met lemoncurd en citroenkwark, vind ik stutten met chocola niet zo'n lekker idee. Iemand nog tips voor wat eetbaars anders? Want anders moet ik naar de bouwmarkt om dunne houten stokjes te halen (Bij de webshop waren de douwels op...)