Sas je kan eerst grijze mp of fondant maken en dan met dust zilver maken.ook is er vloeibare zilver verf daar kan je meeverven.
@Sas: ik heb voor R2 zilver dusting powder gehaald. Leek mij het gemakkelijkst... Kun je zo droog met een kwastje aanbrengen, en grote oppervlaktes geloof ik met zo'n soort spons-ding Zit me nu trouwens af te vragen, misschien weet iemand anders dat, of het ook zou werken als je grijze mp met de pearl spray zou doen?
oke, dus de dust kun je met een kwastje aanbrengen? die verf leek me ook erg mooi, maar ik dacht gaat je mp dan niet smelten als je t op die 'linten'van de strik doet? Zou dust dan handiger zijn?
Nee de mp gaat zeker niet smelten. Maar niet dusten boven je taart want dan zit echt alles onder.Eerst dusten dan op de taart.
oke thanks! Ik maak een stapeltaartje, en wil dan langs de 2 taarten een randje doen van balletjes. die wilde ze graag in het zilver. Maar als ik ze eerst dust en dan plaats, dan denk ik dat ik de 'dustlaag' beschadig?
Tuurlijk alles wat bij mij besteld word gaat de zelfde dag nog de deur uit. Mits met Ideal betaald en voor 3 uur.
hey meiden, ben ik weer! Ik ga straks even goed reageren want moet zo naar het cb met mijn meisje, maar wil nog even m'n taartje van dit weekend tonen. Zet hem vanmiddag ook op dlt maar toch @kwebbeltje: leuke taart geworden! Zag hem op dlt voorbijkomen
maia, hij is weer gaaf hoor!! nou hier liggen bumba en hello kitty klaar om op de taart te gaan.... dus vanmi de taarten maar eens bakken he...