Mag ik wel meekletsen??? Ik woon al niet meer in t Gooi maar ik heb er wel tot mijn 21e in Bussum gewoond! Ik ben er zeker nog 2 keer in de week te vinden want mijn moeder woont er nog steeds
Hoe vond je de switch Elmo? Ander "soort" mensen / mentiliteit (hmm hoe schrijf je dat...) Manlief werkt tegenwoordig in t`Noorden, reist dus dik een uur heen... Plannen zijn om die richting op te gaan... Glammy, waar ergens in het Gooi zit jij?
Candijtje: Heerlijk! Wij willen never nooit meer terug. We hebben net een vrijstaand huis gekocht met een enorme tuin. Dat had daar nooit gelukt. We wonen hier echt heerlijk. Ach, we hebben nog fam. daar dus komen nog met regelmaat even aanwaaien.
wij wonen in hilversum en vinden het echt heerlijk. hele lange tijd in de grote stad gewoond en nu al een tijd hier maar wil niet meer terug. echt 'goois' vind ik hier wel meevallen...
Ja in Hilversum vind ik het ook veel minder goois Bussum heeft het meer en Laren al helemaal Als je bij het kruispunt komt waar Mauve is dan stikt het ervan hihi Ik winkel zo nu en dan weleens samen met mams in H'sum. Toch vind ik het centrum van Bussum wat 'compacter' lekker allemaal bij elkaar zegmaar. Ik ben trouwens in Hilversum geboren alleen het ziekenhuis bestaat al lang niet meer...
Nou inderdaad qau huizenprijzen scheelt het echt megaveel! wonen nu in een rijtjeshuis, maar voor dit geld kan je onderhand een hoekwoninjg met garage en megatuin voor "krijgen" wat dat betreft zie ik eht ook wel zonnig in En wat je zegt de familie woont hier ook in de buurt. Hoelang heeft jullie huis te koop gestaan Elmo? Hmmm sorry beetje off-topic geloof ik...
Ik vind Bussum ook leuker qua centrum dan hilversum. en af en toe lekker naar Laren, zeker straks op de terrasjes en mensen kijken haha.
In t' Gooi hebben we alleen gehuurd hoor. Ons huis in het Noorden heeft zo'n 4 mnd te koop gestaan. Is een tussenwoning. Nu over 10 dagen dus beginnen in ons nieuwe huis. Ik vond H'sum trouwens juist wel leuk winkelen altijd. Als we bij fam. zijn en er is een gaatje, gaan we graag nog even het dorp in
oh lekker vlot verkocht dus! en dat in deze tijd.... Hilversum vind ik ook leuk om te winkelen... alleen nu ligt de halve stad (volgens mij ist een stad ) open en tig omleidingen waardoor ik er nu f fniet zo gauw heen ga met 2 kleine kids op de achterbank. Anders was ik er met een kwartiertje en lekker parkeren in de parkeergarage bij de V&D, ideaal! Trouwens, baarn heeft zelf ook een leuk centrum met veel winkeltjes èn de Hema I Love de Hema *LoL*
Ja, ben in Baarn geboren en heb daar nog een flinke tijd gewoond Is ook erg gezellig om doorheen te zwerven. Toen we zijn verhuisd noemde we H'sum ook stad...maar in H'sum zegt iedereen: even het dorp in...dus tjah, dat neem je over he. Ja, huis inderdaad rap verkocht. Starterswoning, tussenwoning, niet bijzonder duur dus...dat scheelt
Goh grappig dat je in Baarn geboren bent..... Komt je man uit het noorden dan..... ?benieuwd vanwaar je switch naar het noorden zeg maar.... Mijn man werkt dus in meppel en uiteindelijk willen we daar ook wel neerstrijken, of in omgeving maarja blijft een grote stap.... Opnieuw beginnen in een ander dorp / stad... huis verkopen nieuw huis kopen in een dorp/stad wat je niet echt kent.... Eerst ons huis maar eens in de verkoop zetten, september krijgt manlief een vast contract. beetje zekerheid is wel prettig weer een beetje on-topic... Bussen, Laren etc. ken ik eigenlijk niet echt.... Mja Laren van de Gooische meisjes geloof ik, een en al kak )
Wij wonen nu nog in Amsterdam, maar willen over een paar jaar verhuizen naar Bussum. Omdat Bussum een goede en snelle treinverbinding heeft met Amsterdam (manlief kan alleen in de stad werken helaas, waardoor we nogal gebonden zijn). Ik vind een lange reistijd namelijk zo ontzettend zonde van mn tijd, maar in Amsterdam kun je geen huis met 3 slaapkamer en een tuin kopen voor een normale prijs (althans, niet in de buurt waar wij wonen en willen blijven). Het kakgehalte vind ik juist wel prettig Om die reden trekt Hilversum me ook niet zo, omdat het gezelschap daar toch meer gemengd is.
Mijn schoonmoeder woont trouwens in het Noorden en je kunt daar inderdaad veel meer voor je geld krijgen. Helaas is de werkgelegenheid er dan ook naar en dat is vooral voor mijn richting niet zo handig. Bovendien woon ik liever in de buurt van mn moeder dan mn schoonmoeder Manlief zou nog wel in Groningen kunnen werken, mits ze hem een baan zouden aanbieden.