Kennen jullie dat ook? Een lekkernij die oh zo slecht voor je is, maar waaraan je je helemaal te buiten gaat? Of die je bewust, maar met spijt in het hart, bijna nooit neemt omdat je er eigenlijk dik van wordt? En vertel je het tegen niemand omdat je je er stiekem voor schaamt? Ik zal beginnen.(dapper he?) Ladies, don't judge me too much. -Filet American.Geen toastje, nee, een half bakje eet ik zo weg. -M&M's.(de bruine of blauwe)Ik eet gwn het hele zakje leeg. -Tortilla's met cheese dip -Stukjes brie omwikkelen met salami of hesp en dan even in de microgolf.Vraag me niet hoe ik daar opgekomen ben. -Ribbetjesssss. 'All you can eat' neem ik dan wel zeer letterlijk... Nu jullie.
de enige zonde die ik nog bega ik dat een pannenkoek meer eet dan ik me voorneem. Verder kan ik me vrij goed inhouden, al heb ik het wel heel moeilijk met speculaas! Dat moet altijd maar zo snel mogelijk op, anders eet ik elke dag een koekje teveel...
Filet American met toast, zo een heel bakje in een keer * Schaam * Een grote plak brie * Nog net niet een hele * Smeerbrie het liefst 4 botherhammen per keer * Kijkt eens naar beneden, en vind het tijd worden dat dit wat minder word * Eerder at ik onwijs veel gezouten zonnebloempitten een zak van 200 gram per keer... en dan 2-3 per dag... Moest ermee stoppen, nieren vonden het niet meer leuk Maar gezondheid gaat voor... Begin er nu ook niet meer aan, anders kan ik niet meer stoppen...
Kinderbueno, smarties en zoete zwart op wit at ik echt veel van in een week. Kan je me wakker voor maken. Sinds ik geopereerd ben (paar weken geleden) heb ik minder eetlust, dus eet ze lang zoveel niet. Is alleen maar een voordeel.
Dat heb ik eigenlijk alleen met: - Chocolade pinda's - ham/kaas croissants van de supermarkt. - marsepijn - snickersice cream..
* chips (als ik me voorneem een handje te nemen en meer niet gaat toch die zak leeg, hoe kan dat nou?) * chocola (als ik me voorneem een klein stukje te nemen is ineens die reep op) * pepernoten (wel die van de bakker) * lange vingers (sinds mijn meisje die eet, eet ik er ineens wel een heleboel mee) * ben & jerry ijs ( maar dat koop ik uit voorzorg bijna nooit)
Een tweede keer opscheppen bij het avondeten, en lekker veel saus. Chips eten in het weekend, maar dan wel de hele zak in een keer leeg, jammie bolognese van croky... En als ik pure choco in mijn handen krijg is die ook niet veilig.
Ik witte broodjes met heeeeeel veel boter en nog meer hagelslag erg he. (koop dan ook geen hagelskag meer, probleem opgelost... heb er nu wel gelijk trek in, haha)