ik ben echt een kneus want ik ben echt vies uitgevallen, maar met t tandenborstel verhaal heb ik dan weer niet echt veel moeite. als mijn beste vriendin hier slaapt ineens spontaan, dan pakt ze ook gewoon mijn tandenborstel.nee boeit me echt niet. maar oke, liever mn eigen tandeborstel en t ligt ook wel aan de persoon. t is niet zo dat iedereen maar lukraak de mijne kan pakken.
Ik heb er geen problemen mee als 't zou moeten (beter dan niet poetsen toch?), maar ik gebruik wel liever m'n eigen borstel (en zo denkt hij er volgens mij ook over).
Echt geen problemen mee. Mijn man heeft een tandenborstel beneden liggen voor als hij ´s nachts klaar is met werken en overdag als ik boven ben vergeten te poetsen gebruik ik die dus wel eens.
Laat ik nou één van die zeldzame mensen zijn zonder gaatjes En gebruik toch al zeven jaar regelmatig de tb van mijn man...
iew zilvervosje! zover wil ik er niet over nadenken zullen we voortaan elke keer als we gepoetst hebben onze borstel uitkoken net als bij spenen?
Daar hoor ik ook bij!!! NIET 1 !!! goed he van ons!!! en dat moet ik eerlijk bekennen dat ik me tanden alleen sochtends poets...
Mij maakt het niets uit, je spoelt die tandenborstel toch even goed uit onder de hete kraan? Die van jezelf is echt niet schoner hoor Bovendien heb je bij andere dingen toch ook wel eens iets in je mond van je vriend, dat ook niet zo schoon hoeft te zijn . hahaha sorry hoor
hahaha, iets anders van in je mond van je vriend z'n lichaam dat vind ik ook niet altijd zo hygienisch, als die niet gedoucht heeft ofzo haha
dat heb ik weer andersom - ik ben niet zo heel vies van dingen, maar de tandenborstel van een ander moet ik echt niet... Als alleen zijn tandenborstel er zou staan, dan poets ik wel met m'n vinger een beetje en spoel en gorgel ik wel met de tandpasta
Vorige week kwam mijn man thuis en had ergens wat gegeten wat niet echt lekker gevallen was. Na een tijdje zuchten en steunen en boeren op de bank besloot hij het maar eruit te gooien.. Alleen gebruikte hij MIJN tandenborstel om in zijn keel te steken.. dat vind ik wel ranzig! Bah! hahaha
Ik doe het heeeeeel af en toe als ik tandenborstelloos ben maar dat ben ik vrijwel nooit... Ligt er misschien ook aan wat voor gebit vriendje in kwestie heeft? Als ie een vies gebit zou hebben absoluut niet maar mijn vriend heeft geen gaatje, niets... Misschien ben ik er daarom wat makkelijker mee?