de tandenborstel van je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door brenjomi, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

tandenborstel van je partner gebruiken

1. NEE gadver. nooit!

2. als het echt niet anders kan

3. geen problemen mee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

:$ :$

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb op dit moment geen vriend ofzo..
    Maarruh eerlijk toen ik met mn ex ging moest k er ook niet aan denken dat ik zijn tandeborstel zou gebruiken of hij de mijne..

We zijn/waren allebei gaatjesloos, gezond gebit etc...
    Maar hij rookte en ik doe dat niet en ieuw ik moet er gewoon niet aan denken.
    Vind mn eigen borstel toch het lekkerst poetsen, al zou ik het zelfde merk+model hebben als mn vriend..

3. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ik vind het ook raar genoeg als ik er over na denk niet een lekker idee. Ik ga liever voor mijn eigen borstel. Als het niet anders kan ivb vergeten als we op vakantie zijn dan wel.

Ik poets ook met een zachte tandenborstel en hij hard. En dat vind ik nu zeker niet fijn tijdens me zwangerschap.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou nee, ik vind dat gewoon persoonlijk niet kunnen... Ieder zijn eigen tandenborstel!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

T'zal mij een worst wezen, ik zoen ook s'ochtends met hem :D

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.934
    5.241
    113
    Home
    ik pak altijd mijn eigen maar als het niet anders kan dan heb ik daar echt geen problemen mee

7. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liever mijn eigen tandenborstel, maar liever zijn tandenborstel gebruiken in een 'noodgeval', dan geen tanden poetsen.....

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    eeee jakie :p

nee die blijft ver van mijn mondje weg hahahah

ihihi

9. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    en ik hoor er ook bij :D
    poets wel s'ochtends en s'avonds en als we op stap gaan, ook nog eventjes ervoor

10. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    bah nee, ik vind dat een vies idee.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb een zachte tandenborstel omdat ik ook een heel gevoel tandvlees heb.

Mijn vriend poetst zijn tanden niet vaak (tot mijn grote ergernis) en dan wil ik echt niet zijn borstel dat de helft van de tijd staat te bestoffen gebruiken!

12. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hihi, wel grappig eigenlijk... :)
    Als ik jullie reakties lees vinden de meesten van jullie het vies om elkaars tandenborstel te gebruiken i.v.m. etensresten en bacterien enzo.
    Maar zoenen, daar hebben de meesten van jullie geen problemen mee.
    Dus als 1 van jullie zijn/haar tandenborstel vergeten is bij een weekendje weg, liever zonder poetsen naar bed??!!
    En dan wel zoenen? Lekker met je tong tussen de etensresten?;) Ja, das echt een stuk hygienischer.... Haha :D

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hier is het weleens gebeurt als ik mijn tandenborstel was vergeten.
    Ik weet niet hoe die van jullie eruit ziet, maar die van ons ziet er schoon uit, geen etensresten ertussen oid, we kopen ook op tijd een nieuwe borstel.

Maar nu we samenwonen pak ik gewoon die van mezelf.

Dus ik heb er geen moeite mee als het nodig is, liever met zijn borstel poetsen dan helemaal niet, dat vind ik toch zo ranzig met een vies gebit naar bed, brrrrr. Maar als die van mij er ook ligt pak ik gewoon die van mij, logisch ook lijkt mij ;)

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

getver nee ik ben heel snel vies van dingen en ik hou heel veel van mn mannetje maar ik gebruik alleen mn eigenste tandenborstel en hij mag de mijne ook echt niet gebruiken :)

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hmmmm schatje, dat stukje biefstuk wat jij hebt gehad smaakt inderdaad lekker :D

16. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb er ook geen moeite mee bij mijn vriend. Natuurlijk pak ik altijd mijn eigen tandenborstel, maar het gebeurt ook nog wel eens dat ik perongeluk die van hem pak. So what, ben niet vies van hem, ik zoen hem per slot van rekening ook. En zo denkt hij er ook over!

17. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik vind het ook erg grappig dat sommige het heel vies vinden om 'zijn' tandenborstel te gebruiken, maar geen probleem hebben met zoenen/tongzoenen. De meeste mensen spoelen hun tandenborstel vaak nog even af voordat ze hem weer terug zetten, maar vaak ga je niet eerst je tandenpoetsen voordat je gaat zoenen. Veel grotere kans dat je met zoenen dus wel een ienie mienie stukje etensrest binnenkrijgt dan met die tandenborstel! :D

Ik heb het er wel eens met mijn tandarts over gehad. En hij zei dat het heel slecht is i.v.m. het verschil in 'mondflora'. Maar toch, als ik mijn borstel niet bij de hand heb, pak ik nog steeds met gemak de zijne dan helemaal niet poetsen!

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

gadver moet er niet aan denken, wordt er ranzig van. :$

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik heb er geen problemen mee komt haast nooit voor maar ik heb toch echt liever een schone mond dan dat ik me erger aan me vieze tanden

20. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    goh, wij hebben niet eens een eigen tandenborstel.

Deel Deze Pagina