de tandenborstel van je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door brenjomi, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

tandenborstel van je partner gebruiken

1. NEE gadver. nooit!

2. als het echt niet anders kan

3. geen problemen mee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D grappig om te lezen dat de meningen zo verschillen.
    het is ook niet zo dat ik vaak die van mijn vriend pak, maar als het niet anders kan. of heb de foute vast geeft dat niet.

maar ik zag een paar weken geleden de tandenborstel van mijn schoonvader staan en werd gelijk misselijk. dat ding is zo vies.:$ daar zitten de resten tandpaste en plak en etensresten wel aan (heb hem niet goed bestudeerd bbrr) daar kreeg ik gelijk de rillingen van. maar ja, dan zou ik ook niet zomaar met zoiemand zoenen:D (gelukkig was het mijn schoonvader)

2. Onder water

Onder water Niet meer actief

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij gebruiken dezelfde tandenborstel.
    Spaart geld uit hoor!

Nee geintje, we hebben een elektrische met 2 borsteltjes. ;)
    (Oral-B)
    Het is wel eens voorgekomen dat hij mijn borsteltje pakte of andersom (hij heeft een blauwe en ik een groenblauwe), en dat vind ik ook niet zo erg. ;)

4. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Absoluut geen problemen mee.
    Mijn vriend is heel hygienisch, dus laat zijn tandenborstel heel netjes achter. Hij rookt ook niet..
    Nee maakt me nix uit. Ben echt niet vies van mn eigen vriend hoor!!

Liefde is alles delen:D

5. 4days

4days Niet meer actief

Ik gebruik in principe gewoon altijd mn eigen, maar als het niet anders kan pak ik wel die van hem, zo erg vind ik het niet.

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik heb er eigenlijk ook niet zo'n moeite mee. Wij hebben allebei dezelfde (sonicare) met een heel klein verschilletje, kan dus wel eens gebeurend dat ik de verkeerde te pakken heb...

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Geen problemen mee. Goed voor de weerstand zeg maar. En tegen de rest ben ik ingeënt.
    Nee hoor, maar je zoent ook dus ach, kan die tandenborstel ook geen kwaad.
    We hebben wel ieder een eigen. Hij een blauwe, ik een roze! Kan ik me ook niet vergissen.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb er op zich geen problemen mee als het niet anders kan.. het is niet zo dat ik standaard sneller de zijne pak dan mijn eigen.. maar als ik de mijne ben vergeten of ik let niet goed op, vind ik het niet erg.. Maar tis geen gewoonte..

*andersom geld dat net zo trouwens.. *

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik vergisde me toevallig laatst en had de zijne te pakken,toen ik het zag kreeg ik spontaan braak neigingen.
    Niet om het feit dat ik vies ben van hem,maar meer om het feit dat als hij zijn tanden poetst hij heel erg bloedend tandvlees heeft en al
    zekers een aantal jaren niet bij de tandarts is geweest(pure angst):)

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    nou dat zou me nou totaal niet boeien he... gebeurd wel eens hoor. En we zoenen toch ook? en heb wel meer dingen i mijn mond van hem ;) maar ben sowieso niet zo snel vies van bekende (frisse) mensen zoals uit zelfde glas drinken of hapje van een broodje interesseerd me niets. Maar misschien ben ik wel gewoon een viespeuk ik heb namelijk een geweldige bezigheid : (schaam schaam) het uitknijpen van mee-eters ... BIJ MIJN VRIEND zoooo nu kunnen jullie allemall gruwelen. nee maar gewon heerlijk dat gepulk.Zo zie je mar mensen stammen toch echt van de apen af :D

11. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    dat doe ik ooookkkkkkk...heeeeeeeerlijk!
    maar bij mn ex had ik dat dus weer niet, dat vond ik toch een beetje viezig..
    echte liefde he dan dit :p

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb nog nooit de tandenborstel van mijn vriend gebruikt, en voor zover ik weet hij de mijne ook niet.
    We hebben gewone tandenborstels en een electrische, maar beide gewoon voor zichzelf. Ik gebruik vna gewone tandenborstels ook altijd een kinderding, dan kom ik wat makkelijker overal bij. Hij heeft altijd een mega borstel met harde haren die ook nog eens alle kanten op staan omdat hij zo hard duwt, dus nee liever niet.
    Mocht het een keer nodig zijn dan poets ik met mijn vinger en spoel daarna goed met listerine.

13. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik zou dat dus echt niet doen. Dan liever even met de vinger schrobben en dan naar een winkel of tankstation of ietswat om een nieuwe te halen.

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    O, vaak zat! We hebben allebei een eigen kleurtje, maar komt wel eens voor dat ik die van hem pak of hij die van mij.
    Het interesseerd me echt vrij weinig. Ik ben totaal niet vies van mijn vriend.

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    @mendie
    Wat een toeval (weer;) )

16. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    @draak86 nou he :p

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    zo denk ik er ook over

18. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Oh nee hoor, hij spoelt m altijd zo slecht uit:$:$:D
    Nee ik gebruik gewoon mijn eigen:p

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

iiiiiiiiiiieuw .... hahahahah je lijkt me schoonmoeder wel, die doet dat ook altijd bij mijn vriend en dan zegt ze '' Chantal kijk goed mee dan kan jij het straks doen als ik dood ben '' hahahahahha NO WAY !! .. Laat die mee eters maar lekker mee eten ik zet wel een bordje extra neer ;) hahahahhahaha

20. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    haha dat doe ik dus ook bij mijn vriend :D Stomme gewoonte, maar dat peuteren is gewoon leuk om te doen... Poetsen doe ik wel liever met mijn tandenborstel aangezien meneer het moeilijk vindt zijn borstel uit te spoelen haha Als ik de mijne weer eens kwijt ben dat gebruik ik wel die van hem na een grondige reiniging :D Liever dat dan vieze tanden!

Liefs,

Sam

Deel Deze Pagina