de tandenborstel van je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door brenjomi, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

tandenborstel van je partner gebruiken

1. NEE gadver. nooit!

2. als het echt niet anders kan

3. geen problemen mee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ja? Vertel! ;)

In principe gebruik ik zijn tandenborstel niet. Maar als ik bijvoorbeeld uit logeren zou zijn en ik zou die van mij zijn vergeten, dan doe ik daar echt niet moeilijk over.

2. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Wij doen er ook echt niet moeilijk over en gebruiken soms ook elkaars tandenborstel.
    In de eerste paar jaar van onze relatie woonden we erg ver bij elkaar vandaan en kwam ik altijd het hele weekend daar logeren. Soms vergat ik dan mijn tandenborstel en gebruikte ik die van hem.
    Ik vind het niet vies, zolang je hem maar even goed afspoelt.

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Enne dat pukkeltjes peuteren doe ik ook hoor! En haartjes trekken hihi.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Same here. Liever niet, maar als ik de mijne vergeten ben poets ik wel met die van hem.

Haha :D en mee-eters knijpen vind ik ook leuk om te doen! Echt! :D

5. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik heb een electrische tandenborstel, en mn ex gebruikte hem ook altijd.. Terwijl hij een eigen borsteltje had, maar volgens mij deed hij die er nooit op!
    En ik kon me altijd ergeren als hij hem niet terug op de lader zette... want dan was - ie zo snel leeg! :p
    Voor de rest had ik er geen problemen mee. :)

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja hoor we hebben er allebei een een blauwe voor mijn man en een roze voor mij maarre we paken er een zonder op te letten....
    vaak pakken we die van de ander, so what???:D

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Als we gewoon thuis zijn pakken we gewoon die van onszelf, maar als we een weekendje weg zijn vergeet hij altijd zijn tandenborstel :) Dus dan gebruikt hij de mijne. Boeiend :)

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Liever niet.. Maar als het voorkomt.. dan moet het maar, laatst had ik perongeluk op zijn tandeborstel tandpasta gedaan, dan gebruik ik die wel (maar moet er niet te veel over na denken.. want echt lekker vind ik het niet)

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    #89 loetje, 30 sep 2009
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
    Bacteriën???? Whahahaha, doe je dan tijdens het zoenen ook een condoom over je tong:p

En sommigen hebben het over plak. Als je elke ochtend en avond gewoon netjes je tanden poetst, zit er zeker geen laag plak op je tanden die in je borstel blijft hangen. Of je moet een vent hebben die 1x in de 3 dagen poetst, dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen:$

Mijn moeder vroeg vroeger bij een nieuw vriendje altijd, "en.....zou je met zijn tandenborstel willen poetsen?" Vlogen de rillingen over je lijf, dan kon je hem beter meteen lozen:D

Overigens poets ik gewoon met mijn eigen en mijn man ook. Maar mocht de nood aan de man komen (bijvoorbeeld omdat ik of hij de eigen is vergeten op vakantie ofzo), dan heb ik er dus totaal geen probleem mee om een keertje te zijne te moeten gebruiken...

10. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    maar dan is je eigen tandenborstel toch ook vies?

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    heb wel eens de foute tandenborstel gepakt. Vind het dan niet echt een probleem of erg vies.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, same here!! Vind het echt geweldig om die kleine zwarte pitjes eruit te peuren! En die hapjes van broodjes enzo boeit me ook helemaal niks! Goed voor de weerstand zullen we maar zeggen! :p
    En voor wat betreft de tandenborstel: we hebben een iegen borstel met een eigen kleurtje, maar het zal me echt aan mijn kont oxideren als Lief de mijne gebruikt, net zo goed als ik er geen problemen mee heb de zijne te pakken! Ik hou van hem en alles wat bij hem hoort! :D

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Het is niet iets wat ik standaar doe ;)
    Maar ik heb er zeker geen problemen mee. Haha, ik zoen ook met m'n man en spoel de tandenborstel altijd netjes om :D. M'n man vindt het wel beetje viezig namelijk, haha!

Liefs Lara

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Yek, nee!

Mijn man heeft veel gebitsproblemen, bloedend tandvlees en een slechte mondgeur. Soms wordt er daardoor ook niet gezoend helaas.
    Vind het soms voor hem zelf ook sneu, want hij verzorgt zichzelf wel heel goed.

15. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik vind het ranzig.. Ookal is het mijn man en zoen ik met hem.. Ik blijf het ranzig vinden. (Gelukkig ben ik zo'n muts die overal wel tandenborstels heeft liggen.. :) )

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nee ik gebruik enkel die van mezelf! Die van een ander ook al is het mijn vriend NOOIT....dan poets ik nog liever mijn tanden met wat tandpasta op mijn vinger!!

17. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ik vind het echt heel vies. Mijn ex-vriend pakte nog weleens mijn tandenborstel en werd dan boos dat ik dat niet goed vond. En belachelijk dat ik dan meteen een nieuwe pakte. Maar ik vind het echt heel erg vies en ook totaal iets anders dan zoenen.

18. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Haha! Ik weet niet eens welke van hem is en welke van mij! We hebben er wel 2 om tegelijkertijd te kunnen poetsen. Of een onder de douche en de ander bij de wastafel. Ik logeer ook wel eens bij mijn zus en gebruik dan ook die van haar. Geen moment heb ik dat vies gevonden maar blijkbaar is dit voor sommige mensen echt heel vies! haha

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ow dat doe ik ook weleens hoor!

Snap niet waarom dat vies zou zijn...tijdens de sex heb ik wel "viezere" dingen in mn mond van hem! Hahaha! (sorry voor de vunzigheid!)

kan me er echt niet druk om maken...het is mn partner...kom op zeg! Niet de zwerver van de binnenstad!

20. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    @sarah84; precies :p

Deel Deze Pagina