Ik zag hier ergens op het forum een ovulatietest die een smiley geeft als je ovuleert. Wie weet welke test dat is en waar ik die kan krijgen? Alvast bedankt, Debby
Heb ze toevallig vandaag gehaald, Clearblue digitale ovulatietesten. Ik heb ze bij het Kruitvat gehaald. Groetjes Jelske
Ah, geweldig. Bedankt voor het antwoorden. Maar als ik het goed begrijp; als de test aangeeft dat ik ovuleer ben ik dan niet al te laat met klussen? Omdat ze aangeven dat je 1 dag voor en 1 dag na je eisprong vruchtbaar bent?
het geeft je LH piek weer. dit gaat vooraf je eisprong.. na de posi test kun je binnen 24 tot 48 uur je ei verwachten.
Ik ga waarschijnlijk aankomende maand beginnen met ovu testen. ( tenzij ik nu dus niet ongesteld word ) Maar op welke momenten is het slim om die testen te doen? 's ochtends? En in welk deel van mijn cyclus? Groetjes Debby
ik geloof iedere dag op dezelfde tijd, en je mag 4 uur daarvoor niet naar de wc geweest zijn. Ik ga ze volgende maand proberen, tenzij het deze maand uitblijft.
enneh...dat van die 4 uur... is niet echt waar hoor. Ik heb zo vaak 's ochtendsvroeg gewoon geplast omdat ik het echt niet kon houden en dan bv een uurtje later de test gedaan (ik plas makkelijk) en die smileys verschenen echt wel! (zou zo lullig zijn als je 's nachts vier uur je plas ligt op te houden..) dus daar vooral niet van in de stress raken hoor! veel succes Amber