Wie heeft er wel eens positief getest voor NOD?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sjapaz, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Dag dames!!

Ik ben benieuwd of er veel mensen zijn die positief testen voor hun NOD, en hoe lang van te voren en met welke test!

ik heb maandag mijn NOD.... zit te twijfelen of ik morgen zal testen, ik heb al ruim een week meerdere klachten, die ik eerder juist nooit had voor mijn ongesteldheid. Ben sinds 2 dagen ook flink misselijk in golven en hoewel ik me niet echt zwanger voel ondanks alle klachten denk ik toch dat het wel raak is...Ik moet alleen het hele weekend en ma+di werken dus dan moet ik er echt een testje tussen proppen, en 's avonds sowieso. Vandaar misschien toch morgen vast proberen, dan ben ik vrij.

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik had mn nod verkeerd gerekend en een week ervoor al positief getest met DA eigen merk test :D
    en het resultaat klopte in mijn geval, maar veel dames hier zeggen dat de DA test niet goed is.
    over het algemeen wordt de KV 2 voor 5 aangeraden, maar deze heb ik zelf nooit gebruikt.

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Vanmorgen nog positief getest meid!!
    ik zit ongeveer 2 dagen voor nod... ook kruidvat 2v5, kan het haast niet geloven!

xxx

4. linde90

linde90 Niet meer actief

5 dagen voor nod, 9dpo dus positief getest met kruidvat 2v5 en de ultragevoelige van zwanger en kids!!!!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik teste 2 dagen voor NOD dus 12DPO positief !

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    De laatste keer (helaas mk) 11 dpo (dus in mijn geval 3 dagen voor NOD) met Kruidvat 2v5.
    En mijn eerdere zwangerschappen meestal 1 dag voor NOD of op NOD. (mijn geduld wordt een beetje minder...hahaha ;) )

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier op 9 dpo al posi getest
    maar dacht eerst dat ik al mijn nod had,
    omdat ik dacht dat mijn eisprong eerder was geweest

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Bij onze eerste teste ik 4 dgn voor NOD licht positief met KV 2 voor 5 euro.
    Nu zelfs al 5 dagen voor NOD!

Moet wel zeggen dat je dan zo licht test dat er nog steeds een twijfel bestaat, pas als ie twee dagen later donkerder en duidelijker word ga je het pas echt geloven!

Morgen testen kan in jou geval dus al wel, al zegt negatief dan ook niet definitief negatief! Kan best dat jij pas na je NOD positief test natuurlijk.

Succes!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik had een mega duidelijke test op 10dpo van kruidvat eigen merk

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik testte 4 dagen voor nod licht positief met kv 2 voor 5. En nu heb ik een heerlijk zoontje van 8 maanden!

11. snoepjevdweek

30 okt 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik testte 2 dagen voor NOD smiddags positief met Kruidvat 2v5 ..
    Terwijl ik de dag ervoor sochtends nog negatief testte! Dus alles kan! Succes!

12. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Ik heb net getest, kon me toch niet inhouden... maar negatief. Had ik wel een beetje op gerekend:D Nu twijfel ik of ik wel morgen met ochtend urine nog eens zal doen, of dat ik toch echt ga wachten op maandag of ik wel of niet ongesteld ga worden...

Net een stuk gelezen over schijnzwanger... nou ga ik haast denken zal ik me dan niet alles ingebeeld hebben! Maar dat enorme trekkende gevoel in mijn lies al een week lang en duizeligheid aanvallen heb ik normaal toch echt nooit...ach we zien wel. Wachten is zo vervelend! En dan probeer ik er niet te veel mee bezig te zijn, maar zoals jullie weten....Dat is lastig!

13. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    Ik ben 1 van die dames die te ongeduldig is om tot haar nod te wachten met testen.
    Bij mijn 1e zwanegrschap heb ik 2 dagen voor mijn nod positief getest en bij de 2e zelfs 5 dagen.
    Als je je niet meer kan bedwingen gewoon een testje doen.
    Succes.

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    2 dagen voor NOD ongeveer testte ik heel licht positief met Clearblue (niet de digitale maar gewoon met een streepje zeg maar)! Succes!!

15. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen (4 of 5 dagen voor NOD) positief getest met kv2v5!:D
    Succes!

16. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Wat gaaf, gefeliciteerd Ospiri!!!

Helaas, hartstikke omo wit. heb de indruk dat ik nu toch ook gewoon ongi ga worden, ik heb lage rugpijn die ik altijd van te voren krijg.... al krijg ik het meestal niet zo lang van te voren maar de dag ervoor. Maarja we zullen zien, ik ga ervan uit dat we doorgaan voor een volgende ronde!

Wel gaaf hoor, zo lang van te voren al positief testen. Dan hoef je al heel wat minder lang te wachten!

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wauw! Das best lang van te voren! En was de streep al erg donker!?? Jij bent ook al sinds maart 2010 bezig, ik ook! Maar bij ons nog niet gelukt, ik hoop a.s. maand (nog krap twee weken dan weet ik het!;))

Jij gefeliciteerd dus! :)

18. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    6 dgn voor nod met al een behoorlijk duidelijke 2de streep zie in mijn album kv 2v5

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb 3x een dag voor nod een vette posi test gehad van Matcare...

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    De eerste keer testte ik 2 dagen voor NOD negatief (werd een vmk)
    De tweede keer testte ik 2 dagen voor NOD al licht positief en de streepjes werden daarna steeds donkerder :)

Je kunt het dus proberen, maar het kan dan nog 2 kanten op:
    Of je test negatief en je bent WEL zwanger...
    Of je test positief en je wordt evengoed op je NOD nog ongesteld...

Deel Deze Pagina