Hallo! Dit is nieuw voor mij, maar ga het eens een kans geven haha! Ik ben zo'n 4 jaar samen met mijn vriend en nu willen we graag proberen zwanger te worden. Allemaal heel leuk en spannend want het is voor ons de eerste keer! Waar ik vooral benieuwd naar ben of er hier meer meiden/vrouwen zijn die ook een partner hebben die militair is en hoe hun het hebben ervaren om een eerste kindje te krijgen terwijl de partner veel weg is. Mijn vriend zal al bij Defensie toen ik hem leerde kennen en is ook 2 keer op uitzending geweest. Wat ik me vooral afvraag is wat de ervaringen zijn met zwanger proberen te worden, zwanger zijn en de eerste maanden/jaren met een kleintje waarvan papa een stoere militair is! Hopelijk zitten hier meiden die me wat tips kunnen geven
Hoi, Ik heb niet echt tips voor je maar je bent niet de enige hier nog een vrouw van een militair. Wij zijn ook bezig voor onze 1e, en het is een kwestie van klussen "als" manlief thuis is. Ik weet wel dat t zeker niet erg makkelijk is, uiteindelijk moet je heel veel zelf en alleen doen, maar het is gelukkig wel voor een goed doel. Heel veel succes met zwanger worden. Groetjes