DE testdag(NOD) op 12-12-12

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Rica, Dec 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

May 16, 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Rica, ja dat is het irritante he kan elke zwangerschap anders zijn. Ik heb 2 maanden geleden te vroeg positief getest is helaas paar dagen erna mis gegaan :( maar toen voelde ik echt mijn borsten oh die deden zo pijn!! Maar dta heb ik nooit gevoeld dus krijg altijd hoop van de mensen die zeggen dat ze niet echt kwaaltjes hadden ;)! Het duurt ook zo lang he! Ik durf ook echt niet eerder te testen dan de 12e ivm de pregnyl die ik heb gezet dus dan zou hij ook nog eens vals positief kunnen zijn :)!

Lovekisses haha ik hoop ook een veegje bloed telkens te zien :p Terwijl maar 1 op de 3 vrouwen dat heeft.. Ik hoo dat je jeukende en pijnlijke benen een goed teken is!

MoguMogu idd ik voel nu sinds de tweede keer ook steekjes dus ik probeer me er echt niet op vast te pinnen! Ik hoop dat dat iets goeds voor ons betekent dat er nu zoveel positieve testers zijn ;)!

Anjamones pff zuur hoor :(! Probeer dan maar te wachten ook als is het om je zelf 'in te dekken'..

2. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Ik ga ook niet te vroeg testen, heb vorige maand 2 keer negatief getest omdat ik 5 dagen superlicht verlies had. Ongi zette maar niet door zo maf pfffff

3. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames, omdat losse NOD-topics niet zijn toegestaan heb ik deze even doorgeschoven naar de Clubs. Klets hier gerust verder ;)...

4. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    anjamones oh ookal :(
    maar hcg is nou toch wel uit je lijf? ik heb 1,5 week na mk zo goed als omo witte test.

goudvis vervelend als het anders als anders verloopt...

lijf kan je behoorlijk onzeker maken he!

5. Appels

Appels Niet meer actief

Jaa hebt elke maand wel geloof ik :(... maar idd dat hoop ik ook! Kan niet wachten!

Ik was jullie ff kwijt! Hhahah...

6. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    volgens mij is iedereen dit topic kwijt!?

7. Appels

Appels Niet meer actief

Echt ja!! Tja ik weet dat als tie er niet meer staat, hij is verplaatst! Dus was ff zoeken... Maar schiet niet op zo ;)

8. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    hahaha.. ook ik kon hem niet meer vinden, vandaar mijn late reactie... :p

Ja rica, helaas ik ook al...
    ik heb eigenlijk nog niet weer getest eerlijk gezegd...
    wel op internet kunnen vinden dat het hormoon tot 2 maanden nog in je lichaam kan blijven... zal het eens voorleggen bij de verloskundige hier.. die weten het vast :D

begin wel een beetje kriebels te krijgen, DE datum komt dichterbij... nu hopen dat ik niet ongesteld word, haha

9. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou maar als je het vruchtje al verloren bent en de testen worden lichter lijkt het mij sterk als je nu nog een duidelijk streepje plast.
    Ik ben wel doorgegaan omdat ik zeker wil weten dat ik straks niet blij wordt en het eigelijk nog de mk is!

Maargoed nu de rest nog hiereen!!!
    ik snapt best dat ze het verplaatsen maarja missen we dus een paar...zal ze morgen anders ff pben mochten ze nog niet zijn geweest!

anjamones zag dat jij pendelde, vanavond ook weer? Ik zal geen pb sturen tot de deuren weer open zijn :D:D
    Maar zou het leuk vinden als je mij ook ff wil doen (op de aangegeven tijden natuurlijk)
    Mijn sm pendelde mij, ze deed altijd met een naald en was er echt van overtuigd, ze zegt zelfs "ik heb er nooit naast gezeten"
    Nu vind ik haar pendels eng.... hoop niet dat ze kloppen!
    Heb haar een echte pendel gegeven maar die zegt dus iets wat ik niet wil horen :D

Hoe gaat het met de rest van de dames?
    testen jullie met ovutesten??
    ik ga gewoon door elke dag, vorige keren werdt hij positief toen ik zanger was dus ik kan gewoon niet stoppen hahaha!

al kwaaltjes??
    Hier weinig, of ik bedenk ze zelf :) dan krijg ik ze zo hahaha
    ik heb soms die ongikrampen..maar al vanaf mn ei dus dat zal het wel niet wezen.
    soms steken in mn boobs wat ik vorige keer ook had maarja...
    soms denk ik dat ik mn ei niet goed benut heb omdat ml nachtdienst had dus heb 1 dag na mn posi test (de dag erna was de test iets lichter) nog geklust en daarna niet weer...
    Naja we kunnen niet anders dan afwachten he!!!

zoooooooooooooo heel verhaal haha, wie volgt!!??

10. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Had ik misschien ook moeten doen, even doortesten, maar ja :) was in zo'n verdriet roes dat ik het niet kon :)

mocht ik woensdag positief testen dan mag ik toch gelijk naar de gyn omdat ik met zw diabetes zit.. kan dan gelijk zien of het vals of niet vals was...

Vanavond niet.. mijn man komt weer thuis :D (werkt op een boor eiland en is dus steeds 2 weken weg)
    Ik pendel niet altijd juist, maar heb toch al vrij veel die wel juist zijn in verhouding.. heb mezelf gependeld en die zegt dat ik positief zal testen in december, dus we zullen het zien, haha
    Zou zeggen hou mijn topic in de gaten ;)

gebruiken geen ovutesten.. probeer iedere keer mijn ei een beetje te bereken aan de hand van de calculator hier... en in die periode klussen we gewoon veel, hihi.. ;)

verder wel last van mijn onderrug en ongikrampen sinds een paar dagen... volgens mijn onderzoekje kan dat innesteling zijn.. en slaap heel slecht, is dat een kwaaltje?

nou dames, komt u maar ;)

11. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    slecht slapen had ik wel verder in mn zwangerschap bij mn dochter....heel licht slapen...en slecht in slaap komen maar lees het wel vaker!

dameeeeeeesss

is het trouwens volgende week al anja???
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaa klinkt dichtbij maar zo ver weg...pffff hahaha

Ik was heel nuchter met mn mk... en wou ook z.s.m. witte testen. Alleen toen ik het vruchtje zelf verloor had ik wel ff zoiets van EH?? vk zei dat ik er niks van zou merken maar het was zoo, ja naja echt "iets" dat ik dat dus niet had verwacht.
    Ik was alleen bang dat mn cyclus in de war was, of dat je na een mk weer meer kans zou hebben op weer een mk...
    Of dat het nu heel lang gaat duren...
    Bij elk iets zou ik nu wel mn zorgen kunnen hebben, kan wel heel stoer zeggen dat ik dat niet doe maar gebeurd toch onbewust.
    Maar verder van de miskraam zelf ik niet zoveel "verdriet" gehad zeg maar.

We gaan gewoon voor iets positief he!!!
    hoop dat je pendel klopt.
    ik ben trouwens vrij dus test vast rond 8 uur....

12. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Ik kom heel moeilijk in slaap tegenwoordig.. word soms sjaggie van mezelf, haha

volgende week woensdag idd.. best een spannende week voor mij.
    maandag mijn eindgesprek op school en dan woensdag testen :D

mijn miskraam was wel met veel verdriet :)
    maar ja, ben daar nu wel overheen om weer met frisse moed er tegen aan te gaan ;)

waar zijn al die dames??? :p

13. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik heb ze nie kunne pben..daarom zo jammer dat hij hier staaten niet gewoon bij zwanger worden.
    zit op mobiel dus kan ze nu niet pbtje sture :(

14. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hee verdraaid, dat is ook ongeveer mijn NOD! Wie weet gebeurt er dan alsnog een wonder ;)

15. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    leuk madeliefste :D
    nog 3 nachtjes slapen, haha... ben gelukkig nog niet ongesteld, zou het morgen moeten worden eigenlijk... spannend

16. Appels

Appels Niet meer actief

Haaai

Nog steeds rustig hier...:)
    Ff een update... vandaag roze bij afvegen. Wss begin ongi... :(:( Balen dus!

17. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Aaaaah MoguMogu, dat is balen zeg... :(

18. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jammer mogumogu jammer zeg!
    Hier heb ik vanochtend toch een test gedaan maar helaas niks...
    Ik heb echt last van mn tieten en droge plekken en mn ovutest begint weer donker te worden.
    kan zijn dat ik te vroeg ben (ben ik zowieso) maar 12-12-12 of 14-12-12 is echt mn nod...dus stel het is 14-12 dan ben ik echt veel te vroeg.
    Heb vanochtend getest met een dipstick die al zo slecht aangeven bij mij maar had nog maar 1 kv en die wil ik echt tot woensdag bewaren.
    moet wel zeggen dat mij de moed wat in de schoenen is gezakt....en mn lijf mij in het ootje neemt denk ik.

anja spannend zeg, nog geen ongi is goed!

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    pfff rica, je weet het maar nooit met je lichaam natuurlijk :(

geen ongi is op zich goed, maar aangezien ik niet weet hoe mijn cyclus is na de miskraam weet ik nog niet zo goed wat ik moet denken :)

20. LQRJ

LQRJ Nieuw lid

Dec 10, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    Limburg Belgie
    Hier in oktober begonnen voor een brusje, was altijd stipt, goed op tijd met mijn regels maar nu we de stap gezet hebben precies niet meer.. Vorige maand 2 dagen overtijd en deze maand is mijn nod (op basis van de regelmatige cyclussen berekend) 12.12.12! Nu ben ik de 4de wel licht bruinverlies beginnen krijgen.. meer klontertjes..sliertjes (sorry vr de uitspraken) deze zijn nog steeds niet gestopt.. wat betekent dit???

Share This Page