4 dec bruinverlies, zou dat misschien je innesteling kunnen zijn.. spannend.. mijn NOD was officieel vandaag, ben alleen nog niet ongesteld. ben wel heel benieuwd of mijn cyclus door de mk van slag is of dat het wel raak is
Hey meiden.. Morgen is het zover!! Mijn duimen draaien voor jullie hoor!! Hier is m'n ongie nog niet helemaal door.. maar dat komt wel.. Zo gaat t bij mij altijd.. 3 dagen van tevoren wat roze/bruin verlies.. en dan barst t ineens los..hihi.. Baaaaaal wel weer als eens stekker... ga nu ronde 14 in.. Ben er zo moe van, wil iets anders aan mijn hoofd hebben.. babykleertjes, Zwitzal, namen verzinnen, noem maar op... Maar goed, ik ben benieuwd hoor!.. Hoop voor jullie alleen maar op 2 streepjes, plusjes en zwanger op de testjes!
nou dames, nog niet ongesteld, dus vanmorgen getest...! ik denk dat ik een streepje zie, mijn man denkt dat ik hem wil zien. nog niks zekerder dus... morgen maar gewoon weer testen, eerst even testen kopen, haha
oohh dames! sorrrryyyyyyyyyyy was het hier weer ff kwijt! ik had de 12 al een nega test en later die dag bruinverlies, dus de 13e ongi!! anja hoe gaat het!?
en je ei heb je al gehad!? niet dan zeker....gebruij je ovutesten?weet het ff nie meer wat frustrerend dat wachten zeg!!
ik heb geen idee of ik mijn ei al heb gehad, heb dat nooit echt goed bijgehouden ivm een hele mooie cyclus... ben sinds een paar dagen aan het tempraturen, maar goed, mijn temp kaartje ziet er ook best vreemd uit tot nu toe