Meiden, mag ik er ook nog bij ondanks mijn felbegeerde roze strepen? Vind het leuk om in contact te blijven
Ik meld me ook! We kunnen eventueel een lijst maken van meiden die zwanger proberen te worden, zwangere meiden en afspraken voor echo's, controles e.d. Zal ik vanavond wel even doen als jullie dat goed vinden. War vinden jullie?
Ik meld me ook hier... Ik heb besloten me niet meer aan te melden bij nod clubjes ik kom tegen jullie kletsen en zeuren haha
Hey meiden mag ik me ook bij jullie aansluiten? Kan geen afscheid nemen vind jullie veel te gezellig Mrcd leuk idee die lijsten!
Aangezien de meeste van jullie het lijstje een leuk idee vinden, zal ik die vanavond maken en jullie vragen info aan te vullen. Ik ga weer verder werken.
Hey wat leuk, al veel dames hebben het gevonden. Iedereen is welkom hoor! Dus klets maar gezellig mee zwangertjes! Hopelijk volgen wij jullie gauw
Ik doe ook mee al ben ik niet zo'n grote kletser het is hier gewoon te gezellig!! Heb verders buiten vl niemand waarmee ik er over kan prten. Simpel weg omdat ik zo'n beetje uit mijn eigen familie ben gezet. Dus tis leuk om het hier allemaal te lezen en te schrijven! x