Toekomstige Jonge Mama's! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

#1 Smnee, 27 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2013
    Hierbij deel 2, voor gezellige jonge toekomstige mama's :)
    Wie zich geroepen voelt, is vrij om zich aan te sluiten!

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Behappy: het gaat met ups en downs. Ik heb gister negatief getest en dat kwam hard aan. Ik ben nu nog niet ongesteld, dus m'n cyclus zal wel van het padje af zijn.

Xpoppetje: 30 dagen overtijd?! Hoe kan dat dan? Ben je al lang van de pil af?

Xxlove: lage bloeddruk is vervelend! Ik heb dat met vlagen, en bij mij helpt zoute drop dan goed. Wat spannend, de afspraak voor de iui. Heb je er nog moeite mee? Ik hoop dat dit jullie goed gaat helpen, het word hoogtijd!

Hier, net terug van Walibi fright night. Het was heel erg druk, dat was jammer! Maar verder een hele leuke dag gehad. Zo maar lekker slapen, morgen weer werken.

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik sluit me weer aan! :)

Nee ben nog niet zo lang van de pil af, eind juli de laatste genomen en begin augustus netjes de onttrekkingsbloeding gehad.. Toen een cyclus van 28 dagen dus daar was ik blij mee, maar toch iets te vroeg gejuicht denk ik..
    Ik ben een type dat snel paniekerig is, maar dat heb ik nu eigenlijk niet.. Natuurlijk vind ik het het heel irritant om maar te moeten wachten op mijn lichaam, maar ik krijg nog geen signalen dat ik naar de HA moet gaan. Waarschijnlijk doen die ook nog niks in dit stadium van het ontpillen..

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het is wel vervelend zeg! Je hebt wel al getest? Ik weet ook niet wat huisartsen aanhouden qua cyclus lengtes.

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ja, al 5x negatief hihi.. Dus dat idee heb ik nu ook al wel van me afgezet!
    Wat een weer trouwens, hoop maar dat vl heelhuids op t werk is gekomen.. Code rood is hier zeker wel van kracht :(

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hier zal het nog komen, maar het waait al flink! Nou, lekker met se auto vandaag haha:D

7. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Bereid je maar voor! M'n dure balkonscherm en plantjes hebben het feest officieel niet overleefd.. Achja, als m'n auto nog maar heel is, dan ben ik al gelukkig haha.. Rij voorzichtig! ;)

8. Memories

Memories Niet meer actief

@smnee
    Pff heftig zeg :( is er verder ooit nog onderzoek geweest wat t nou is?
    Ik zie dat je zwanger bent geweest maar een mk kreeg...zo oneerlijk !!!

Hier vannacht ziek geworden ineens spugen , buikpijn en het koud hebben.
    Zat om 5u al in de woonkamer en boven de plee jakkes.
    Mn schoonzus heeft J. Vanochtend opgehaald omdat ik me echt super beroerd voel maar ik voel me dan gelijk schuldig als ze opgehaald word..maar pff aan een zieke mama heeft ze ook niks
    Al moet ik zeggen na half uurtje douchen me al iets beter voel

9. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik meld me hier ook weer aan :D
    Hoop dat we hier weer lekker gezellig aan de klets gaan en dat het niet meer zo stil blijft zou zo jammer zijn!
    Ja idd wat een weertje hé gisteren. Mijn moeder heeft sinds gisteren ''open tuin'' hele schutting is weg gewaaid, gelukkig kon ze er zelf nog om lachen :p

Hier: De gynaecoloog opgebeld en een afpsraak gemaakt. Bah wat had ik een vreselijk brok in me keel toen ik die afspraak maakte. Zo ontzettend definitief en zo raar van binnen.. dit wil je gewoon absoluut niet, maar goed als er geen weg meer is om het natuurlijk zwanger te worden dan moet het maar zo. Ik zeg wel altijd ik heb er alles voor over om een heel mooi kindje te mogen krijgen dus dan ga ik er ook echt voor!
    20 december is de afspraak (soort van intake) Kon al 2 datums eerder maar helaas had ik net op die 2 datums cursus, vandaar dat we het pas achter in december hebben.

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Behappy, door de miskraam hebben wij geen recht meer op onderzoek. (Volgens de ene gyn, de andere gyn vind van wel) ik wacht ook nog twee rondes en dan ga ik weer terug voor een verwijzing.

Xxlove, wat moeilijk lijkt me dat! Ik hoop dat jullie snel resultaat hebben! Xx

11. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja het is zeker moeilijk. Elke maand maar weer in die onzekerheid zitten is ook maar niks, maar dan weten we straks ook een keer waar we aan toe zijn en misschien gaat het straks met die behandelingen ineens heel goed wie zegt.. (die hoop houden we er maar in ;))

Vandaag trouwens ook 2 dagen overtijd. Normaal zit ik altijd echt standaard aan een cyclus van 30 of 31, maar vandaag dag 33 en nog geen ongi. Heb nog niet echt voorteken gehad en ben dus echt heel benieuwd. Maar ik blijf gewoon afwachten

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat is toch ineens spannend :)
    Ik begin vandaag aan ronde 16:x

13. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Aaah meid!! Balen zeg!! Ik kan het me voorstellen dat je, je nu heel klote voelt!! Ik zou idd nog 2 rondes misschien wachten maar langer ook niet en dan actie ondernemen! En dan hoop ik voor jullie dat er ook snel wat uit mag gaan komen want deze onzekerheid elke keer is ook niet wat! vind het echt heel naar voor je! Bah, ik denk aan je hoor vanuit hier een hele dikke 'digi' knuffel!!!!!

14. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Nog steeds niet ongesteld. Heb toch echt wel een dubbel gevoel hier. Zou het wel zo zijn of zou het niet zo zijn???:( Soms word ik echt gek van dat lichaam van mij. Ik slik die hormonen voor de eisprong. En de laatste tablet die ik daarvoor die avond ingenomen heb, heb ik er s'nachts weer uitgespuugd omdat ik niet lekker was. Elke keer denk ik zou het dan daar mee te maken hebben omdat misschien mijn lichaam die laatste tablet niet heeft opgenomen in het lichaam. En toch wil ik ergens niet testen omdat ik niet elke keer teleurgesteld wil worden dus ik wacht dan nu nog maar even af tot het weekend. Ik heb verder geen symptomen voor een zwangerschap, maarja hoeft natuurlijk ook niet alles te zeggen. Alleen heb ik sinds een paar dagen last van obstipatie jeetje wat is dat vervelend zeg. Sinds vanavond alleen heel vaag een keer wat binnen in de buik gevoeld, dacht gelijk ''ja nu ga ik ongesteld worden'' maar tot heden nog niks..:)

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Langer ga ik ook niet meer wachten :). Heb jij al een afspraak gemaakt?
    Wanneer is je nod? Spannend! Opstipatie had ik met de miskraam ook heel erg!

16. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja groot gelijk heb je! Het is allemaal al erg genoeg, ze zouden zelf eens in deze shit moeten zitten zeg!!

Mijn NOD was eergisteren, ben nu 2 dagen overtijd, maar ik wil nog even afwachten het kan natuurlijk nog altijd komen maar toch vind ik het raar. Ja obstipatie is echt vervelend bah doet zeer :$

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kan het me voorstellen. Ik duim voor je :)
    En inderdaad, laat ze het zelf maar meemaken!

18. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Haha.. volgens mij zijn wij de enige die nog praten hier, de anderen zijn weer aardig stil haha.. meiden waar zijn jullie toch zeker druk druk :p

Heb vanmorgen maar een movicolon zakje ingenomen voor tegen de obstipatie (die heb ik een keer van het werk meegenomen) Ik word er nu gek van, werd er zelfs vanmorgen als vroeg wakker van en mijn wangen beginnen elke keer heel erg te kleuren en warm te worden, dus hopelijk gaat het zakje straks zijn werk doen!

19. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Haha ja ik ben er wel! Lees rustig mee.. Ik zit er zelf nog steeds een beetje doorheen!
    Last van hormonen de laatste tijd, zat dinsdagavond bijna te janken tijdens een tv-programma haha.. Ook last van puistjes..
    Obstipatie: herkenbaar! Maar daar heb ik vaker periodes last van. Paar weken terug ook gehad en nare buikkrampen aan overgehouden.
    Ik ben dus nog steeds niet ongesteld, maar heb verder ook geen vervelende kwaaltjes geloof ik. Vandaag wel een beetje grieperig, maar dat zal wel weer in de lucht zitten..
    Zolang ik geen vervelende klachten krijg, heeft het geen zin om naar de HA te gaan.. Maar ik word wel echt gek van het wachten!!

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Wat vervelend zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent. En dan ook nog elke keer in de onzekerheid zitten. Ik heb dat ook een hele tijd gehad. Heb toen de HA gebeld en mijn verhaal voor gelegd en ik kreeg er medicijnen voor, voor 5 dagen om de menstruatie op te wekken dat is gelukkig gelukt :) Hoop voor je dat je ongi echt snel een keer komt, dan weet je waar je aan toe bent. Want nu weet je ook niet wanneer je de vruchtbare dagen hebt, je cyclus is goed in de war..

Ik zie trouwens onder aan je banner, verliefd, verloofd en bijna getrouwd. Ga je bijna trouwen :D??

Deel Deze Pagina