alles is op dus we gaan gewoon niet shoppen haha! ik laat het deze maand nog gaan en dus gokken! volgende maand word 6e ronde, kijken of ik er compleet naast zit steeds. gelukkig wel weer tegen de normale cyclusdagen aan zoals "voorheen" zo duren de maanden minder lang.
Wat leuk om veel dezelfde namen weer terug te zien! normaal zie ik op 10 of 11 dpo al bruin bloedverlies maar tot nu toe nog niks gezien... mischien morgen? .. . Wel heel de dag al hoofdpijn en meestal betekend dit een naderende ongie Ik hoop van niet haha
@bloempje wij doen niet meer aan ongi haha blijft spannend bij jou? Wanneer wil je eventueel een testje doen?
Haha ja dat is het beste geen in huis! Bij mij zijn ze vandaag weer op de mat gevallen van mat care heb ik ze nu lieve postbode hihi *bloos Ja ik had mijn ei sprong later als ik dacht. Dus best handig die dingen.
Had jij niet de dipsticks ? Ik heb de testen met omhulsel besteld. Zowel ovu als zw. Ja die banner... Me not likeeee haha Welkom Roos !! @bijna nodders, wij willen roze zien !!! Succes met (nog niet) testen.
Klusmeiden: Roos99 (25 jaar), 1e kindje, ronde ?, NOD was 1 september MRCD (26 jaar), 1e kindje, ronde 7, NOD was 2-4 september Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje, ronde 4, NOD 7 september Mumm84 (29 jaar), 2e kindje, ronde 3, NOD 7 september Meissie86 (27 jaar), 1e kindje, ronde 1, NOD 9 september IsaB (28 jaar), 3e kindje, ronde 2, NOD 11 september Eloveh (22 jaar),1e kindje, 2 Jaar bezig MMM, NOD 14 September MadameV (23 jaar), 3e ronde in 6 maanden, 1e kindje, NOD 16 september Pinkeltje90 (?? jaar), 1e kindje, ronde 2, NOD 17 september Mandyx (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 september Bambino15 (27 jaar), 1e kindje, ronde 6, NOD 29 september Vosje2000 (29 jaar), 3e kindje, ronde 1, NOD 4 oktober Beccy (28 jaar), 2e kindje, ronde 2, NOD 4 oktober Bloempje22 (?? jaar), ?? kindje, ronde ?, NOD nog onbekend Zwangere dames: Jace (?? jaar), 1e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. Lucindalice (31 jaar), 3e kinde, het is een verrassing. Uitgerekende datum: 13 mei 2014. 1 vlindertje * Lucindalice Afspraken/Echo's. September:
kan de postbode trouwens "zien" om wat voor post het gaat? of is dat blanco? waar bestellen jullie? kheb altijd in de winkel dat ik wel even 3x extra om me heen kijk alsk met testen loop, laatste keer 2 bekenden ff gauw weg gesneakt haha was de laatste maand zeer vroeg vergeleken met de andere rondes dus ben benieuwd wat er dan uitkomt
Nee is gewoon blanco post. Ik heb op 123thuistesten.nl mijn ovu testen (30 stuks) besteld + 4 zw testen geloof ik. Aanbieding 13 euro En nu via zwangerschapstest.nu de mat care testen. 3x3 ontvangen en 2x3 betaald
das een koopje! ik was begonnen met cb zw testen.. omg wat ben die krengen duur! zorg datk dr daar nog 1 van heb liggen en de rest met kv doortesten zie veel ovu testen die groen zijn op de foto's hier.. ben dat ook die ovutesten?
ik ga dr ook vandoor.. manlief is klaar met schuren.. nog 1x schilderen en dan zijn de buitenkanten van de dakkapellen gereed.. dan binnen nog.. babykamer? fijne avond allemaal!