Hier helaas heeeel licht bruinverlies. Dus ongi komt eraan. Pfff...baaldag. ..ik ga Zalando en Wehkamp plunderen...
Klusmeiden: Roos99 (25 jaar), 1e kindje, ronde ?, NOD was 1 september MRCD (26 jaar), 1e kindje, ronde 7, NOD was 2-4 september Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje, ronde 4, NOD 7 september Mumm84 (29 jaar), 2e kindje, ronde 3, NOD 7 september Kim198 (?? jaar), 2e kindje, ronde 1, NOD 8 september Meissie86 (27 jaar), 1e kindje, ronde 1, NOD 9 september IsaB (28 jaar), 3e kindje, ronde 2, NOD 11 september Eloveh (22 jaar),1e kindje, 2 Jaar bezig MMM, NOD 14 September MadameV (23 jaar), 3e ronde in 6 maanden, 1e kindje, NOD 16 september Pinkeltje90 (?? jaar), 1e kindje, ronde 2, NOD 17 september Mandyx (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 september Bambino15 (27 jaar), 1e kindje, ronde 6, NOD 29 september Vosje2000 (29 jaar), 3e kindje, ronde 1, NOD 4 oktober Beccy (28 jaar), 2e kindje, ronde 2, NOD 4 oktober Bloempje22 (21 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD nog onbekend siCha (20 jaar), 1e kindje, ronde 10, NOD nog onbekend Zwangere dames: Jace (?? jaar), 1e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. Lucindalice (31 jaar), 3e kinde, het is een verrassing. Uitgerekende datum: 13 mei 2014. Erica82 (31 jaar), 2e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. 2 vlindertjes * Lucindalice * siCha Afspraken/Echo's. September:
Moet ff beetje van me afzeuren hoor... Vandaag 9dpo en 6 dagen voor nod. Blijf maar een zeurderig gevoel houden in m'n buik en krijg sochtends nauwelijks m'n koffie naar binnen. Ondanks dat krijg ik nu heel erg sterk het gevoel dat het loos alarm is en ik volgende week gewoon ongesteld ga worden. Ik voel me gewoon domweg niet zwanger. Gister testen besteld en die zouden vandaag met de post bezorgd worden. Normaal komt de post hier tegen 11:00. Toen ik een uur geleden thuis kwam van m'n werk, was de brievenbus leeg Of de post is vandaag laat, of mijn testen komen morgen pas. Zo stom, maar ik wil die krengen in huis hebben. En wel nu ! Ik wil m'n gevoel kunnen bevestigen. Klinkt allemaal weer lekker desperate he Sorry dames voor m'n gezeur. Moest het ff kwijt
Ja jammer net naar de wc geweest en zag heel veel rose dus even afwachten wanneer het doorbreekt dan kan ik me nod zeggen en een andere banner maken. Op naar de volgend ronde met hopelijk meer geluk
Isa b spannend meis hopelijk komen je testen nog binnen..ik heb ze gister besteld en nu al in huis...daarnet ook nog 2 pakjes action testen gehaald...laat dat ei maar komennnn....
Ik hoop het ook Beccy. Ik heb ze gister om 17:00 besteld. Voor 17:30 besteld is de volgende dag in huis. Haha nou, hier helaas niet En idd... Laat maar komen dat ei !
Poe dames, ik krijg het niet allemaal bijgelezen hoor. Jammer Bloempje. En isa, hopelijk komen je testen nog vandaag. Wel vervelend als je er op zit te wachten en dan komt het niet!
Nee nog steeds niet. Zal morgen wel worden dan Is uiteindelijk ook beter voor m'n testdrang hahaha Morgen 10 dpo. Hopen op een mooie uitslag dan. Of de bevestiging