6 of 7DPO vandaag, al 2 dagen last van steekjes die trekken naar mijn liezen en pijn in mijn onderrug. Vandaag heb ik op me werk bijna alles uit mijn handen laten vallen, zeer frustrerend en nog 7 dagen tot testen blehhhh Kon ik maar even in mijn buik spieken of daar cellen aan het delen zijn en aan het innestelen....
Klusmeiden: Roos99 (25 jaar), 1e kindje, ronde ?, NOD was 1 september MRCD (26 jaar), 1e kindje, ronde 7, NOD was 2-4 september Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje, ronde 4, NOD 7 september Mumm84 (29 jaar), 2e kindje, ronde 3, NOD 7 september Kim198 (?? jaar), 2e kindje, ronde 1, NOD 8 september Meissie86 (27 jaar), 1e kindje, ronde 1, NOD 9 september IsaB (28 jaar), 3e kindje, ronde 2, NOD 11 september Eloveh (22 jaar),1e kindje, 2 Jaar bezig MMM, NOD 14 September Noralie87 (26 jaar), 1e kindje, ronde 4, NOD 14 September MadameV (23 jaar), 3e ronde in 6 maanden, 1e kindje, NOD 16 september Pinkeltje90 (?? jaar), 1e kindje, ronde 2, NOD 17 september Mandyx (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 september Bambino15 (27 jaar), 1e kindje, ronde 6, NOD 29 september Vosje2000 (29 jaar), 3e kindje, ronde 1, NOD 4 oktober Beccy (28 jaar), 2e kindje, ronde 2, NOD 4 oktober Bloempje22 (21 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD nog onbekend siCha (20 jaar), 1e kindje, ronde 10, NOD nog onbekend Zwangere dames: Jace (?? jaar), 1e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. Lucindalice (31 jaar), 3e kinde, het is een verrassing. Uitgerekende datum: 13 mei 2014. Erica82 (31 jaar), 2e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. 2 vlindertjes * Lucindalice * siCha Afspraken/Echo's. September:
hoi dames ik ben er ook weer.. helaas geen puf en energie om iedereen te beantwoorden.. i'm sorry! Ben zo moe kan bijna niet lezen Voor de dames op roze: Gefeliciteerd!!!!! En voor de dames met negatieve test: Mijn duimen draaien voor de volgende ronde! xx aaarhg ik begin het ook allemaal zo spannend te vinden! wacht weken duren zo lang..
Heey allemaal, Ik heb vandaag de brief ontvangen van de gyn.. Mag 24 september voor de intake komen. Ik wacht hier ook nog steeds met de vraag wanneer ik misschien mijn NOD zou hebben.. Echt super ... Maar goed.. Hoop dat het me lukt vol te houden dat ik nog niet ga testen..
Oh zie net op de lijst dat m'n leeftijd er niet staat. Ik ben 24 jaar. Mijn eerste echo is op 2 oktober ! Ga even alles bijlezen nu !
Hoi dames, Na de hele middag krom gelegen te hebben van de buikpijn (werd alleen maar erger en nu nog steeds) is het nu losgebarsten. Maar zo heftig heb ik het nog nooit gezien. Door de licht positieve test, de hevige buikpijn, de hoeveelheid bloed (met veel stolsels en slijm) en het feit dat ik nooit eerder overtijd ben geweest, denk ik toch dat er iets zat, maar dat het mis is gegaan met innestelen. Zoveel pijn heb ik in geen tijden gehad. Straks lekker met een dekentje op de bank. Ik zal straks even bijlezen.
Klusmeiden: Roos99 (25 jaar), 1e kindje, ronde ?, NOD was 1 september Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje, ronde 4, NOD 7 september Mumm84 (29 jaar), 2e kindje, ronde 3, NOD 7 september Kim198 (?? jaar), 2e kindje, ronde 1, NOD 8 september Meissie86 (27 jaar), 1e kindje, ronde 1, NOD 9 september IsaB (28 jaar), 3e kindje, ronde 2, NOD 11 september Eloveh (22 jaar),1e kindje, 2 Jaar bezig MMM, NOD 14 September Noralie87 (26 jaar), 1e kindje, ronde 4, NOD 14 September MadameV (23 jaar), 3e ronde in 6 maanden, 1e kindje, NOD 16 september Pinkeltje90 (?? jaar), 1e kindje, ronde 2, NOD 17 september Mandyx (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 september Bambino15 (27 jaar), 1e kindje, ronde 6, NOD 29 september Vosje2000 (29 jaar), 3e kindje, ronde 1, NOD 4 oktober Beccy (28 jaar), 2e kindje, ronde 2, NOD 4 oktober MRCD (26 jaar), 1e kindje, ronde 7, NOD 8 oktober Bloempje22 (21 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD nog onbekend siCha (20 jaar), 1e kindje, ronde 10, NOD nog onbekend Zwangere dames: Jace (?? jaar), 1e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. Lucindalice (31 jaar), 3e kinde, het is een verrassing. Uitgerekende datum: 13 mei 2014. Erica82 (31 jaar), 2e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. 2 vlindertjes * Lucindalice * siCha Afspraken/Echo's. September: Oktober: 2: Jace: Echo, Lucindalice: Echo
Ik heb even mijn NOD aangepast op de lijst. Ben nu maar uit gegaan van 32 dagen en als mijn eisprong eerder is dan pas ik het wel weer aan. Ga nu lekker bij VL op de bank liggen, want ik verga van de pijn. Morgen of zondag zal ik wel weer bijlezen. Sorry voor de ego berichten van vandaag.
Balen zeg MRCD.. hoop dat je je snel beter voelt, dan denk ik dat er idd wat heeft gezeten en dat je een vmk heb gehad.. weet precies hoe pijnlijk die buikpijn is.. @lijst; ronde 4 na vmk @hier; alweer 5 dagen na nod.. geen idee waar ongi blijft, testen word ik ook niet vrolijk van, dus morgenochtend een cb indicator doen samen met vl. weten we ook waar we aan toe zijn, de enige keer dat ik zolang overtijd was, was met mn vmk.
Goedemorgen dames, @Roos En? hier Toen ik wakker werd dacht ik dat mijn buikpijn al stukken minder was, helaas is de waarheid een stuk minder rooskleurig. Na het plassen begon de pijn alweer direct. Hopelijk wordt het wat minder, want ik ga vanmiddag naar een "nachtfestival" in Duitsland. Duurt van 17:00-07:00. Ik heb er erg naar uitgekeken en hoop niet dat het door die buikpijn "verpest" wordt. Fijne dag meiden.