De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @dreamer het is spannend en frustrerend tegelijk vind ik. Als je eenmaal de beslissing neemt dan wil je het iedere maand zo graag. Je word hebberig van de dames die de eerste ronde raak hebben (tuurlijk gun je het ze! Zij willen het ook graag) vind het met name op het wachtbankje (en dan week 2) een achtbaan van gevoelens. Wel testen niet testen, goed gevoel geen goed gevoel, kwaaltjes en geen kwaaltjes hahaha wat zijn we toch lief voor onszelf in die week ;)

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ben zo bang dat als je er te veel mee bezig ben dat het dan helemaal niet lukt.
    Maar er niet mee bezig zijn kan haast niet...
    Wat denken jullie

3. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @meissie ermee bezig zijn is niet erg moet alleen niet te obsessief worden. Qua stress gehalte moet je heel hoog zitten voordat een negatief effect heeft op het zwanger worden. Ik heb begrepen dat je dan wel tegen een burn out aan moet zitten.

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ik merk ook dat ik er teveel mee bezig ben en ze zeggen ja je moet er niet mee bezig zijn maar hoe doe je dat? Ik denk dat iedereen die het heel graag wil er wel iedere dag eens aan denkt:) omdat de wens ook zo groot is

5. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Bloempje ja iedereen denkt eraan. Is ook niet erg. Nou werkt het forum er ook aan dat je elke dag even wilt kijken bij de testers en de nieuwe berichtjes dus dat maakt het ook al dat je er meer mee bezig bent (tenminste bij mij) :)

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden,

@negatieve testers
    Balen! :( Is nooit leuk.

Hier
    Ben gisteren/vannacht gewoon naar dat festival gegaan. Buikpijn was hevig als ik stil zat (vooral de terugweg vanmorgen), maar zolang ik danste ging het prima. Op een gegeven moment deden mijn voeten meer pijn dan mijn buik. :p Heb drie uurtjes geslapen net, maar kon niet meer slapen.

@Lijst
    Die zal ik in de loop van de dag updaten. ;)

Fijne dag allen!

7. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Bambino: ja dat heb ik ook ik kijk elke dag wel even op het forum en die weken na je eisprong voel je vanalles en dan ben je achteraf weer niet zwanger dat is echt niet leuk dan dan denk je van waarom bij een ander wel en bij mij niet. Met dat komt bij ons ook allemaal goed. Er komt een dag dat wij ook met een klein wondertje in ons handen staan:)

8. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Mrcd: wat vervelend dat de buikpijn Nog niet over is:(is echt niet leuk:( hopen dat het snel minder wordt. Lekker rustig aan doen meid. Wel fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad:)

9. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Daar ga ik wel van uit :) juni mama's zou leuk zijn haha

10. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @mrcd balen van je buikpijn hoop dat het snel minder word. Maar wel een mooi feestje gehad dat pakken ze je niet meer af ;)

11. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ja en nu gaan we zaterdag een dagje naar de thermen toe. Lang naar uitgekeken want is weer een tijd geleden maar van binnen vindt ik het een beetje eng want ze zeggen dat sauna's en hete baden heel erg slecht is voor ml z, n zaadjes:( kan ik nu deze Ronde wel vergeten?:( manlief zei dat hij dan maar niet in de sauns gaat Maarja heten baden is ook niet goed:( Ik heb wel zin in en dagje ontspannen maar van de andere kant durf ik bijna niet te gaan

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden, was ik weer na een drukke verjaardag gisteren van mn jongste dochter!!Heerlijk zo'n dagje, was super leuk!!

en vanmorgen...is mn ongi doorgebroken...maar goed, had het al verwacht. Dus mijn nieuwe NOD datum is 8 oktober!

@MRCD dikke knuffel!!wat vervelend van die buikpijn, ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt en het bloeden wat minder geworden is!!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat jammer Madeliefje :(
    Nog gefeliciteerd met je meisje!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoi meiden!

Er mee bezig zijn is bijna onmogelijk gewoon he..
    Toch denk ik wel dat als je het iets meer "laat rusten" het wel bevorderlijk kan zijn :)
    Bij mijn dochtertje was het raak in de maand dat we vakantie hadden, vol plannen en dagjes uit :)
    Ik was zelfs mn NOD vergeten (A) Testte toen pas drie dagen na nod, gelijk knalpositief haha!

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Knuffel .madeliefje. fijn dat je leuke verjaardag hebt gehad

Mrcd gelukkig wel een leuk feestje gehad ben blij voor je. Hoe is het nou verder? Nog niet ongi? Wanneer ga je weer testen?

Ik echt pijn aan mijn tepels maak mezelf helemaal gek. Als Vl eraan zit word meteen hard maar na mijn idee omdat het zon zeer doet kan dat nou al? Dat het een goed teken zou kunnen zijn?

16. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Bloempje: ze zeggen dat inderdaad wel. De boel moet niet te warm zijn. Toch zou ik lekker naar de sauna gaan en genieten. Want volgens mij is het niet zo dat de boel dan een week lang verstoord is... Zolang hij maar goed afkoelt na de sauna... Anders zou je zoiets toch nooit kunnen doen?

17. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Dat denk ik ook. Je ei is nog ver weg. Lekker genieten met zijn tweetjes!!

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik ben trouwens echt al dagen onwijs moe..
    Nu heb ik dat wel vaker maar zet me wel weer aan t denken haha!
    Kwam er vanochtend om half 9 pas uit (jaaa ik heb n uitslapertje haha) en nu alweer moe :O

19. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ja ik dacht ook al in me eigen ja dan mag je helemaal niks meer doen maar zolang je niet zwanger ben. Je zou toch eigenlijk normaal moeten kunnen leven? Anders mag je bijna niks meer haha;) want we gaan a.s zaterdag en die week erop heb ik pas me eisprong. Zou dat niet veel invloed hebben? dan hoop ik dat het niet allemaal slecht is:) zou ml dan beter wel of niet de sauna in gaan? Hij zegt ik ga er wel niet in dan maar als er daar zijn doen we een opgieting mee dat vinden we altijd heerlijk. Maar die sauna is 90 graden:)

20. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ik zou gewoon lekker gaan en genieten! En zorgen dat de boel van manlief ververst ;)

Deel Deze Pagina