De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Oke dan:) dan gaan we zaterdag lekker genieten, is weer een tijd geleden. :)

2. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ik gebruikte altijd davitamon mama compleet en tarwekiemolie van a vogel. Nu was Ik gisteren bij een reformhuis en dat werdt mij verteld dat je veel beter een multivitamine kan nemen op natuurlijke basis. Want in davitamon zitten kleurstoffen en verdikkingsmiddelen en nog meer van die dingen. Nu hebben ze mij dit aanbevolen: womens health babywens. Zitten er 60 capsules in 2x per dag. Het verhoogd ook de vruchtbaarheid en er zit veel meer vitamine e in. Ik hoop dat het baad heeft want vondt het best duur. 24 euro voor 1 doosje:$ iemand hier ervaring mee?

3. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    ik gebruik opt moment alleen foliumzuur en vitamine B van de apotheek, de vitamines omdat me haar als de pleures uitvalt.. en das niet grappig als je kapster bent haha!
    bijkomend probleem is dat ik heel slecht ben in pillen slikken! krijg ze voor geen meter doorgeslikt! kost soms wel 3 pillen voordat ie weg is.. had ook vitamine pillen van de natuurwinkel maar die waren zo groot dat het potje nog maar 3 pilletjes mist! en nee doorsnijden/halveren werkt ook niet:(

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Oooh kan vit B helpen bij haaruitval?

5. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    @ mrcd dikke knuffel meis! had zo goede hoop voor jou! hop hop snel door naar de volgende ronde en hopen voor iedereen snel op roze!!

@ jammer madeliefje! gefeliciteerd nog!
    @ dreamer ohh ik ben het hele weekend al een gare kip! vrijdag bruiloft gehad , 1uur thuis en niet kunnen slapen! morgen hopleijk weer fris en fruitig!

ja vitamine B helpt tegen haar uitval.. vraag wel even welke, je heb er zoveel! ben al jaren bezig met een vrouwtje die zo dik haar had! na het stoppen met pil (zei gebruikte Diana) is haar haar gigantisch uitgevallen, huisarts dermatoloog niets en niemand kan vertellen wat het is! nu heeft ze veel info van internet afgehaald, en soms kan het wel pilgerelateerd zijn. nu ik zelf dus gestopt ben met de pil valt mijn haar ook uit! fijn:) normaal begint het nu zo'n beetje maar het is al een maand of 2..3 :(
    merk niet dat het dun is ofzo hoor, maar met het borstelen, bij het losdragen steeds plukken en vooral onder de douche hele plukken tegelijk.. ander meiden ook last van?

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Nou dat heb ik dus ook hele plukken tegelijk voor al onder de douch idd en tijdens het borstelen. Echt irritant!

7. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja van dat haar inderdaad ook. Had het alwel maar nu veel meer. Hier nu 5dpo!! Wat is het toch spannend!! Dames op rood! Balen zeg! Hopelijk volgende ronde raak! Owja ik ben trouwens me leeftijd vergeten opde lijst. ik ben 23 jaar!

x

8. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    wat is die "pil" ook rotzooi dan he:p

9. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    pinkeltje spannend! nog een dag of 10.. dan weetje he;)
    kun je spanning weerstaan?

10. siCha

siCha Lid

29 aug 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook veel last van haaruitval.. Zit nu op CD 32, denk dat ik woensdag toch even voor de zekerheid een testje ga doen.. Kan me niet meer zo goed in houden..

11. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    2012-03-25 16.37.44.jpg

meiden even een testje:) eens even zien of het lukt een foto te plaatsen, mocht het een keer zo zijn dan kan ik ook de zw testen posten:p

12. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    yeahhh gelukt:) diesel me beagle van 2 jr oud:)

kheb ZP uitgeplozen om eindelijk die foto's te kunnen posten haha, zo moeilijk is het niet achteraf:)

13. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee die is niet te weerstaan. Ik wil de 15de testen want anders is er geen dag dat ik met vl kan testen dat is dan 1 of 2 dagen voor nod. Denk wel dat het gaat. Voelde me vanochtend gewoon misselijk toen ik wakker werd. Was nog niets eens opgestaan. Eigenlijk gisteren middag al maar dat kon miss ook door de auto komen. (Soms nog wagenziek en we moesten plotseling remmen) maar dat is eigenlijk altijd over zodra ik er weer uitstap en een paar stappen heb gezet. Dusja erg spannend. Me borsten waren ook lang erg gevoelig maar dat was vanochtend weer over. Jeetje wat is het allemaal spannend! Heb er gewoon zo'n zin in. Ik merkt trouwens ook dat me hondje voorzichtiger met me omgaar. Klinkt misschien raar maar de springt niet meer boven op me, al is ze maar 3 kilo. Ze is net 1 jaar dus nog lekker actief! Miss weet zij al meer dan mij. ;)ik zie nog een hondje voorbij komen hihi. Merk jij ook aan hem dat hij zich anders gedraagd of heb ik zo'n gek ding hihi. Ik heb een rode dwergpinscher.

Succes aan de dames die net als ik op de wachtbank zitten. Gelukkig stijgt het roze hier goed door maar we willen nog veeeeel meer!

x

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff mijn testdrang is foetsie..
    Temp is gekelderd naar 36.6 dus vrees t ergste ;)

15. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ik maak me eigen ergens zorgen over. Me moeder had altijd heftige menstruaties en zijn er later achter gekomen dat ze een hele grote vleesboom had. Die was zo groot dat heel de baarmoeder ermee uit moest. Nu ben ik in november en jaar met de pil gestopt en ik heb ook hele heftige menstruaties. Ik lek snachts altijd Door en heb ook hele stolsels van wel 4 cm ofzo:( nu maak ik me eigen bang dat ik ook mischien wel een vleesboom heb. Ik ben nog jong maar is dit mogelijk? Ik ben ook vaak duizelig tijdens die heftige dagen. Ik heb al eens bloed laten prikken op bloedarmoede maar dat was allemaal goed

16. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @bloempje sorry meisje ik heb daar geen verstand van. Dus kan je geen antwoord geven op je vraag.

17. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Als je uitsluitsel wil Bloempje, zul je je moeten laten doorverwijzen naar het ziekenhuis zodat ze een echo kunnen maken. Alleen dan heb je zekerheid. En het kan best zijn hoor dat je het op jonge leeftijd al kunt krijgen...

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ pinkeltje, hier net zo! Zit nu 7dpo. Wil proberen tot zondag vol te houden ( 1a 2 dagen voor bod ) ma ben benieuwd of dat lukt! Ben zo nieuwsgierig! Maar goed die héle lichte tuurstreepjes die je soms langs ziet komen doe brengen je ook totaal niks Haha. Dan is het heel spannend om te testen en heb je nog geen duidelijkheid.

Ik heb zelf deze week vakantie. Had eig beter aan het werk kunnen zijn. Nu ben ik er helemaal 24-7 mee bezig.

Toevallig was ik gister op een feestje ( erg gezellig ) daar vroeg een jongen eind van de avond of ik zwanger was?! Ik zo Hoezo vind je me dik ofzo? ( ben absoluut niet dr slankste ) nee zegt ie ma ik zie dat helemaal voor me jullie met een kindje. Dat word een vet leuk kind. Ik dacht je moest eens weten haha!

19. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat is ook zo. Wel leuk als ze het zeggen. Ze zeggen dat je het kan zien haha alleen zelf niet! Dit word onze eerste keer testen as zondag. Erg spannend. Had vorige maand een lf van maar 10 dagen en werd toen al ongesteld. Dus ik zou dan vrijdag het worden als het hetzelfde is. Maar volgende week dinsdag is het 14/15dpo dusja dan maar zondag testen. Ben erg benieuwd. Ik twijfel alleen met welke testen we het zullen doen. Of die van de kv 2v5 of die van z&k. Nog even tobben hiihi. Jij ook succes met testen van de week. Hopelijk allemaal roze!!

x

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ madameV, hihi, leuke reactie!

@ Pinkeltje, ik zou de kv doen, die vind ik zelf iets duidelijker

Deel Deze Pagina