De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal! Alle roze dames GEFELICITEERD!!! Aan de rode dames balen zeg!

Hier: sinds 2 dagen echt best wel misselijk. Blegh. En krijg er hoofdpijn van. Normaal ben ik al niet zo'n fan van sigaretterook maar moet er nu van kokhalzen als er iemand in de stad loopt of een collega die net heeft gerookt naast me komt zitten. (Blegh zelfs nu ik het typ komt het al weer op bah). Hopelijk een goed teken. Gelukkig heb ik me eetlust nog goed. Had zin in vettigheid dus het frituur staat aan haha. Ben nu 6dpo kan het al een symtoom zijn? Hoop van wel. Wachten is vreselijk het werkt wel als je een datum prikt en dan zegt dan pas kan het. Werkt erg goed voor mij!

sucess voor de gene die net als mij moeten wachten!!

x

2. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi dames,

Lees ook nog braaf mee hoor!! Heb alleen een heel druk vermoeiend weekend achter de rug..
    Straks weer een high tea...pfff morgen echt een dagje helemaal niks haha..
    Gefeliciteerd aan alle die een mooie tweede streep hadden!!

Hier nog alles rustig..ben weer aan het tempen geslagen en ga eind van de week met mijn ovutesten beginnen..

3. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Het voordeel van mijn zwangerschap is toch wel dat ik minder last heb van mijn vermoeidheid. Vorige week was ik twee dagen helemaal stuk en niet helemaal lekker en nu is het net alsof ik energie over heb. Als je al sinds juli 2009 constant moe bent (en dus in de zwangerschap dat het eventjes beter gaat) is het heerlijk om ook echt puf te hebben om even de wc te doen, of een wasje weg te vouwen of de plantjes water te geven.

Dat zei ik zo ook tegen mijn huisarts vanochtend... wat een lieve man is het toch. We gaan eind oktober verhuizen naar een andere wijk, maar blijven bij onze huidige ha (en dus ook bij de vk, want die zit tegenover mijn ha)

4. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Bloempje ik wil je heeeeel veel succes wensen !

Bambino super meid! Ik ben ook twee jaar geleden gestopt met het oog op kinderen .....dus is alleen maar goed. Geloof me over een week voel je je al een stuk beter :)

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Bambino Wat goed dat je gestopt bent met roken!!!doorzetten!!je kunt het!!!

@Noralie En? alweer getest?

6. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    3 oktober heb ik mijn eerste echo!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    spannend Erica!! Dat de weken voorbij mogen vliegen!!

8. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ja, hoop ik ook! Het is 'al' 10 september :p Nog drie weken en een beetje haha.

9. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik ben een beetje bang dat ik zo'n rare cyclus heb ivm met mijn gewicht. 87kilo rn ik ben 1m70. Best wel te zwaar dus. Ik zie er niet echt dik uit ofzo maar dat maakt natuurlijk niet uit. Wat is jullie ervaring met bmi en zwanger worden?
    Moet echt aan de bak maar het is zo moeilijk!

10. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    meissie86: bij mijn eerste woog ik ongeveer 83 kg bij 1.72 (was in november 2011). Ik was na zeven rondes zwanger. Nu bij mijn tweede is het na drie rondes raak en ik weeg zo'n 93 kg. Dus hier geen probleem met moeilijk zwanger kunnen worden. Wel merk ik wel dat ik 15 kg teveel meezeul hoor... dus dat wordt nog wat...

11. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik ben ook wat te zwaar hoor meissie ben al wel 15 kilo afgevallen maar weeg nog 82 met een lengte van 1,75

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hey dames, ik steek even mn kop boven water :D
    Hier alles goed. Van het weekend een heftig feestje gehad, zodoende niet online.

En nu heb ik ineens twijfels of ik nog wel een derde wil..... zo raar. ik wilde steeds en hij niet en nu hij ook wil, twijfel ik?!
    Dus.. ik weet ook niet... ik laat het even bezinken.

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hallo dames wat is het rustig hier!
    Ik zit nu op 9dpo had vanochtend giga testdrang dus ook ma gewoon getest. Ben ik weer f rustig voor een dag ( of 2 ) was natuurlijk niks op te zien ma goed

14. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @Vosje ohw twijfel... En nu? heb je het al een beetje laten bezinken?

@MadameV nog even geduld ;) jjjaaaa we moeten meer wachten als wat anders ;) maar hopelijk voor een goed doel.... De Juni groep hihi

@hier zit te wachten op mijn ei.. Vanmorgen begonnen met ovutesten verwacht mijn piek (gezien mijn vorige cyclus) van het weekend... In ieder geval zijn de rode duivels weg dus kunnen al 'fun' klussen ;)

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ bambino mijn nod is 16 sept. Dus ik heb nog een kansje voor de mei mamas:), waarvan gebruik jij de ovutesten?

16. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @MadameV ohw haha ja mei is ook leuk ;) (dat komt nu niet meer over sorry :D maar bedoel het goed)

Ik gebruik ovutesten van 123thuistesten.nl vind ze wel heel fijn en duidelijk.

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier vandaag weer een hele witte test, denk dat de test van maandag vals positief was :( Maar heb nog kans, zit vandaag op 11DPO, dus hij kan altijd nog positief worden ;)

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    haaha geeft niks hoor;) lees ook mee met nod 1t/m15, vandaar dat je dat waarschijnlijk dacht. maar heb mijn ei pas laat gevonden dus ben doorgeschoven na 16 sept en verder. ma vind het te leuk om mee te lezen!

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    hoop het ook voor je noralie! alles kan en is nog mogelijk :D

20. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Sorry voor mij late reactie maar ik ben naar de dokter geweest en moet een inwendige echo laten maken. Voor me heftige menstruaties. En daar kunnen ze alles op zien zei hij. Nou ik ben benieuwd wat ze dan zeggen. Ik moet er 26 september heen duurt nog even haha:)

Deel Deze Pagina