Testen gekocht Een keer de kv 2v5 En een dosje predictor vroege test. Iemand daar ervaring mee? Enne ik barst van dr hoofdpijn. Mag je paracetamol als jr misschien zwanger bent?
Meh... dat dacht ik ook wel hoor... maar dan doe ik het gewoon nog een keer hihi Kan iemand mij wat meer info geven over tempraturen? En ovu testen. Mag ook in een pb hoor. Liefs
Pinkeltje wat vervelend van je familie zeg ! Hopelijk kun je bij ons je "ei " kwijt ( toepasselijk haha) @meissie vriendin van me testte duidelijk positief met de vroege predictor test. Twee dagen laten negatief ....dus ik vind ze maar niks ( overigens bij mij zelf gaf die wel gewoon negatief aan toen ik nog niet zwanger was) ovutesten wijzen zich vanzelf staat in de bijsluiter. Als je een streep hebt ( net zo donker als controle streep) moet je binnen 12-48 u seks hebben, als ik het goed heb. Temperaturen elke ochtend voordat je opstaat op hetzelfde tijdstip. Als je temp stijgt met min 0,2 dan heb je de dag vóór de stijging je ei gehad. Download fertility friend app, daar kun je alles in bijhouden
Ja MRCD, leuk die lijst!! Enne, testen hoor @ predictor, hoor ook niet veel goeds, maar bij mn dochter had ik n normale met avondurine en die klopte dus wel!
Thanks! Heb er veel aan als ik vragen heb stel ik ze gewoon hier! Moet alles nu in me eentje uitvogelen hihi. Owja tis als het goed is de dag na me ei en de steken zijn weg (gelukkig) zit nu pp he wachtbankje. Zooo spannnend!! Wilde eerst de 15de testen maar denk dat ik het beter de maandagochtend kan doen dan ben ik 12dpo dat kan toch wel. Kan anders niet samen met vl testen en dat is wel de bedoeling. x
Tnx Jace!! Welke ovu testen zijn goed? Of maakt het niet uit. Net voor mij zeld gependeld. .. hij deed het echt ook duidelijk wanneer ja en nee. Er kwam uit september jongen
Kun je voor jezelf pendelen? Dacht dat dat niet ging.. (Spreekt de leek hihi) Maar dat neemt niet weg dat ik het heel erg voor je hoop meissie
Ben ook een leek hoor hihi..maar denk er al een tijdje aan om eens te proberen. Heb Onderzoek gedaan op Internet en daar zeggen ze dat je dat wel kan doen.
Gezellig noralie ja daar gaan de pagina's snel. Ik moet vanaf morgen weer gaan werken en dan hou ik het ook niet meer bij denk ik...
@meissie leuk zeg dat je zelf ook pendelt! Pendel je ook voor anderen? Ik hoop voor je dat het klopt! Bambino ik hou het op het nod forum ook niet meer bij, zelfs niet op mijn gsm @noralie gezellig, welkom @hier ben benieuwd vanavond met dat etentje. Volgens mij lust ik echt niks en hoop dat ze me niet raar aankijken als ik vraag of het doorbakken mag pffff heb er echt geen zin in!