De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @Noralie raar dat je dan wel positief getest hebt. Maar het kan nog je bent nog vroeg. Hoop het voor je meisje.

@MadameV ja ik moet ook door maar vind het spannend bij de 1-15 sept. en gezellig haha..

@Bloempje een inwendige echo kun je inderdaad veel zien. Je baarmoeder (ook de wand), blaas, eierstokken (kijken ze bij mij). Ik moet de 23ste weer voor controle zitten we dicht op elkaar ;) Vind de glijmiddel alleen vies die loopt heel de dag nog terug dus ik heb altijd een inlegkruisje in als ik daar vandaan kom ;) Ik duim voor je dat het er allemaal gewoon goed uit ziet.

2. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    @noralie! Spannend hoor. Ik duim voor een positest!!

@madamv ik hoop voor je dat het mei wordt!

@bloempje en bambino. Heel veel succes met de echo!

Hier nog niks. Voel me zwaar opgeblazen echt een bolle buik. Verder niets bruine afscheiding is ook weer foetsie. Hoe lang kan/mag je lf zijn. Ik weet bijna zeker dat ik mijn ei op 25 augustus gevoelt heb...

3. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @meissie lf verscheelt tussen de 10 - 18 dagen (wikipedia zegt dat) ;)

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ja dan zitten we zeker dicht bij elkaar bambino:) ik vindt het wel spannend en hoop dat alles er mooi uit mag zien. Me ongie is nu bijna voorbij:D alleen ik vindt dat me temperatuur best hoog is voor mij doen. Meestal zit ik op 36.4 na me ongie en vanmorgen 36.8

5. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Meissie86: Dankjewel!:) bij jou is het ook spannend zie ik 4 dagen over tijd en nog Niks te zien:) geen bloed houdt moed zeggen ze altijd:) hoop op een positieve test voor jou

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemorgen dames! :)

Ik ben even wat stilletjes geweest. We hebben lekker vakantie en vertrekken vanmiddag/vanavond naar een zonnige bestemming. :) Heerlijk bij het zwembad in de zon liggen met een drankje. :p ZIN! :p

Ik zal dus ook niet of nauwelijks kunnen reageren. Als ik wifi heb zal ik meelezen en anders lees ik terug als ik thuis kom! ;)

Tot snel en dat er maar weer veel zwangeren bij mogen komen. ;)

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ mrcd fijne vakantie!

dames heb vanochtend getest ( 10 dpo ) volgens mij haal ik mezelf gewoon voor de geest dat er een streepje te zien is, want 9 van de 10 keer zie ik hem zelf niet. dus ga uit van negatief. ma 10 dpo kan alles nog toch? wanneer zeggen jullie van nu is echt de kans verkeken? nod? of 13 dpo? of wanneer? pff maakt me wel onzeker die witte testen

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @MRCD fijne vakantie!!! lekker hoor...je vertrekt precies op het juiste moment uit nederland;) geniet ze!!

@madameV vanaf je NOD is het betrouwbaarst! dus het kan zeker nog hoor!ik duim voor je...:)

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    thanx madeliefje:) af en toe heb je even opbeurende woorden nodig

10. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames! Ja onzekerheid pff is echt het ergste wat er is. Vandaag erge ongi klachten(kramp enzo, maar geen bloed, en het is aan mijn linkerkant). Ben pas 9dpo wat is dat nou. Morgn even langs de dokter kan ik meteen wat vragen stellen misschien stelt dat wel gerust. Hoe gaat het met de andere dames die ook rond die tijd zitten. Voelen jullie al wat? Hier dan die klachten borsten zijn erg gevoleig en misselijkheid in de ochtend! Hoop op goede klachten!!

x

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ pinkeltje, zit 1 dag later als jij ma klachten vanaf afgelopen weekend. Last van pijnlijke tepels, af en toe van mijn borsten met lopen alsof ze veel zwaarder zijn ( ze waren al niet klein ma toch ) last van steken in mijn bm en af en toe last onderin mijn rug. Last van misselijkheid héél af en toe een vlaag maar dat had ik eig altijd al wel in de auto enz. En ook niet sochtends. Ma verder allemaal positieve klachtjes toch? Maar je lichaam kan jezelf heel erg voor de gek houden. Ik ben ook echt heel bang voor wat dit weekend komen gaat. Ma goed. Succes met alles!

12. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MadameV Hey ja jij ook heel veel succes ga jij ook zondag testen. Nja als het dit weekend door komt dan worden mijn cyclussen korter en die was al maar 23 dagen dus das al erg kort dus ga even langs de dokter en meteen wat vragen stellen enzo. Beetje weten van hoe en wat. Jij ook succes dit weekend. Heb idd dezelfde klachten. Hoop op roze voor ons!!!

x

13. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    MRCD: fijne vakantie!

14. siCha

siCha Lid

29 aug 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames, Pff hier weer ongi geworden.. Nou op naar de volgende ronde maar weer.. De 24 heb ik afspraak bij de gyn.. Dus zou mij benieuwen, las al dat jullie het ook hadden over jullie BMI.. Ben zelf ook iets te zwaar, dus begin ook maandag met oppassen wat ik eet en gezond eten.. Bah zit beetje baal dag vandaag..

Fijne vakantie MCRD!

15. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @siCha balen zeg. Elke keer weer een teleurstelling.. Knuffel meis.

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @siCha knuffel!! balen zeg!!

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ sicha dikke knuffel!

@ pinkeltje ik ga morgen testen 12dpo

18. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Balen sICHA, dikken knuffel...

19. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Sterkte sicha! Knuf!

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Testen hoeft denk il niet meer. Net een veeg bloed bij afvegen. Zit nu op 11dpo. Als het doorzet is wel mijn cyclus 3 dagen korter als vorige keer( was 41 nu 38 ) maar daar kan ik nu niet echt blij mee zijn. Kan wel janken.

Deel Deze Pagina