Heb nog een klein sprankje hoop. Het is letterlijk bij een veeg gebleven. Had een maandverbandje in gedaan maar daar is ook niks op te zien. En bij afvegen ook niet meer. Krijg er toch weer hoop van. Iemand ervaring met innestelingsbloeding? Kan dat op 11dpo nog? Thanx voor jullie reacties
Hey madamev kan et niet het doorzetten van de innesteling zijn? Weet anders ook niet wat het kan zijn. Tis idd erg rustig hier. Hier al 1 dag na nod en geen rood te bekennen. Wel af en toe krampen. Morgen ochtend testen als het er dan niet is. Super super spannend!! Heb een kv 2v5 dus ben benieuwd. Succes madamev hopelijk zet het niet door! x
Oeh spannend! Veel succes! Laat je het weten? Kijk morgen meteen hier. Ik heb geen idee wat het was ma iig geen ongi want het is nu al meer als 28 u geleden ( die ene veeg ) ga denk ik morgen ochtend ook testen. Dan zit ik 1 a 2 dagen voor nod.
Helaas hier geen streep of tuurstreep. Ik weet nu meteen hoe omowit eruit ziet haha. Jammer maar tis nog vroeg en wat duren die 5 min laaang! Haha. Nog steeds geen rood te bekennen borsten doen zeer dus heb nog hoop. x
En winkeltje? En en en? Je laat ons lang wachten haha! Hier nog steeds geen ongi. Begin zwaar te denken dat mijn nod woensdag is. ( had ma 2 sept positieve ovu test en woensdag 4 sept weer, had op internet opgezocht en kwam wel vaker voor maar dan moest je de eerste als echt eisprong beschouwen. Nu had ik vrijdag die ene veeg bloed, en vaak is een innestelingsbloeding ong 9 dagen na eisprong en 5 dagen voor nod. Laat dat nou precies kloppen met die woe 4 sept! Dus misschien toch wel as woe nod ipv morgen? ) we zullen zien en wachten wel weer af. Ben iig niet ongesteld maar mijn test was ook niet positief. Dus hou overal rekening mee
goedenmorgen meiden! ik plof ook neer op de wachtbank, zit op cd 19.. schiet al op eind van de maand als het deze maand niet wil ga ik met ovu testen beginnen moet zeggen dat ik deze maand nuchterder dr mee omga. heb nog steeds geen testen in huis dus eens zien hoelang we dat gaan volhouden! hier overigens nog geen klachten! madame en pinkeltje ik ben benieuwd! hoop op roze voor jullie! hoe gaat het met de rest??
Wat knap dat je ze nog niet in huis haalt mandyx! Ik heb zo gewoon altijd in huis. Ben toch te ongeduldig anders ga ik ze ineens snel halen enz haha
Ja dat klopt die stap is niet zo groot. Ma woon in een klein dorp dus haal mijn testen altijd ergens anders ivm pottenkijkers. Nee hier nog steeds helemaal geen duidelijkheid op zich goed teken dat ik nog geen ongi ben. Maar heb ook nog geen positieve test dus zenuwslopend
dames willen jullie eens meekijken? pakte net mijn test erbij van vanochtend. en nou viel me ineens een streep op links naast de test streep. ( waar die dus totaal niet hoort ) betekent dat dat de test gewoon helemaal niet goed deed of? iemand hier ervaring mee?
@madameV lijkt mij idd ook ongeldig. Tis de kv 2v5 toch? Er staat in de omschrijving dat je na die 5 minuten resultaat moet hebben en daarna is elk resultaat ongeldig. Dusja hopelijk komt het nog!! Super spannend. Succes morgen met testen! x